Hallo allemaal
m'n colega en ik hebben afgelopen week een Hack verzamelwagen en een Hack klem gekocht
nu is mij vraag :
heeft iemand van hier informatie, uitleg, ervaring of foto materiaal van deze machine ?
ik hoor graag van jullie
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
kijk in mijn profiel staat 1 foto das de elektiesche
zit er veel verschil in die dingen ?
en werkt zoiets in hooi en stro ?
Is hooi/stro verschillend dan qua pakken? Op inhoud na...
Hier een link dat er eentje in de stro bezig is: trekkertrekker.wordpress.com/2009/08/…
wij hebben hydrolische
Wat is dat????
maar hierboven werd ook een electrische versie genoemd
bedankt allemaal voor de reacties
@ ravestijn
hoe bedoel jij dat het moeilijk laden is ?
we wouden het zeker al overstapelen op de wagen
wij stapelen namelijk 2.5 breed
we pesen het meenste natuurhooi dus lekker licht grof hooi dus stevige pakken
we hebben zo'n klem gekocht
ik geef nog een tip ik zou in de klem gaten maken waar je door heen kan kijken en in het miden een srip ijzer van ong 20 cm hoog dat is makelijk als je een plat paket heb van 1 hoog dan kan je hem niet dubel knijpen zo dat ze er uit schiten wij rijden met 2 klemem met strip en 2 zonder dus dan merk je het verschil iederen wil met die klemen met de strip rijdne omdat dat makelijker laat
ey rene 4 hoog kun je ze niet stappelen in de verzamelwagen want dan kun je de verdeler niet meer heen of weer schuiven.
stapels kunnen inderdaad welles omvallen als deze ongelukkig op een spoor int land neergezet word, dat is vooral vervelend voor de man die met de voorlader, shovel of verreiker rijd (ik spreek uit ervaring :-s)
wat jij bedoeld met hydraulisch en electrisch is de aansturing vanuit de cabine.
Elctrisch werk mooier omdat je bij hydraulisch een lomp groot ventielenblok in de kabine hebt hangen die heeeeel veel warmte afgeeft en daarbij komt dat je achterruit niet meer dicht kan omdat er een bundel slangen de cabine in komen.
heb je nog een paar foto's kunnen vinden ?
dat vraag ik mijn ook al af gister een voor het eerst gezien