Kleine uitvoering van de 1000

De nieuwe 900 lijkt niet veel op zijn voorganger, maar meer op zijn grote broer, de 1000-serie. Dat begint al met de breed uitlopende motorkap, met de dubbele lampen bovenin. Onder die kap ligt niet meer een motor van Deutz, zoals tot nu toe in de 900, maar een MAN, een andere overeenkomst met de 1000. De 7,8 liter Deutz voldeed al aan Fase V, de 9,0 liter MAN vanzelfsprekend ook. Dat doet hij door een combinatie van SCR, DOC en DPF. Hij gebruikt geen EGR, waarbij de uitlaatgassen opnieuw in de verbrandingskamer worden gebracht. Fendt is de eerste gebruiker in de landbouw van deze nieuwe MAN-motor. Lees…
 Kleine uitvoering van de 1000 (trekkerweb.nl)

De nieuwe 900 lijkt niet veel op zijn voorganger, maar meer op zijn grote broer, de 1000-serie. Dat begint al met de breed uitlopende motorkap, met de dubbele lampen bovenin. Onder die kap ligt niet meer een motor van Deutz, zoals tot nu toe in de 900, maar een MAN, een andere overeenkomst met de 1000. De 7,8 liter Deutz voldeed al aan Fase V, de 9,0 liter MAN vanzelfsprekend ook. Dat doet hij door een combinatie van SCR, DOC en DPF. Hij gebruikt geen EGR, waarbij de uitlaatgassen opnieuw in de verbrandingskamer worden gebracht. Fendt is de eerste gebruiker in de landbouw van deze nieuwe MAN-motor. Lees…

Nieuwsgrazer

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Hebben de trefwoorden v , fendt , landbouw , deutz , motor , doc , 1000 , motorkap , lampen en man geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!