Heren,
Case International 845XL klappert vanaf de 2000 tpm < aan de voorzijde van het motorblok.
Olie enz. is uiteraard allemaal op peil en recent vervangen. Oliedruk is 4,5/5 bar. Draaiuren 4000.
Kleppen zijn gesteld op volgens specificaties.
Waterpomp/dynamo onlangs vervangen. Inschakelen van hydraulische functie geeft geen verschil.
Eigenschap van deze motoren dat deze klapperen bij hoge toeren?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 845 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Gooi alle v snaren er voor eens af en probeer het weer dan zijn externe gebruikers eraf en hoor je kaal de motor.
En even 3 minuten zonder dynamo waterpomp en of compressor komt hem niets van aan
Heb ik weleens mee gemaakt met het monteren van een nieuwe
Bij mijn 856 was het tussentandwiel van de oliepomp losgelopen die vervolgens tegen het carter aan liep en dat gaf ook een raar geluid
Van onze 1056 een keer de stoterstangen en nokvolgers vervangen omdat die waren versleten maar hierdoor begon de motor ook te tikke
En is de tik zomaar ontstaan of na een reperatie?
Succes met zoeken