Hallo,
Na een revisie van het blok, nieuwe bussen en zuigers, afgedraaide krukas, nieuwe lagerschalen, kop gevlakt, klepzittingen gevreesd en nieuwe kleppen en verstuivers getest. Krijg ik het motorblok niet goed draaiend. Poulie afgesteld op DC en alle puntjes op zijn plek van de tandwielen en het brandstoftandwiel op 3 m gezet te hebben al wat tandjes verdraait etc. Goed voorgegloeid maar tractor slaat paar ploffen aan en stopt er dan mee. Nu heb ik me verstuiverleidingen los gehaald en druppelt zomaar diesel. Hoort dit of wat is jullie mening of goede ideeen?
Groeten marc
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Mc-Cormick D 326 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Na zo'n revisie moet de inspuitpomp wel weer opnieuw worden afgesteld zodat hij op precies het goede moment inspuit. Zijn de verstuiver getest na revisie en hebben ze een goed spuit beeld.
Wat bedoel je met druppelen uit de verstuiver leiding?
Alvast bedankt
de eerste plunjer moet bijna boven in staan als de kleppen van eerste cillinder dicht staan. doet dit het al niet dan staat die verkeerd. punten op de tandwielen zegt helemaal niks namelijk ( die van krukas naar nokkenas is wel belangrijk maar van brandstofpomp kan nog wel eens veranderne