Unimog 406 - cabine kantelen.
Hallo, weet iemand of het een bult werk is om de cabine van een unimog 406 te kantelen of is dat zo gedaan? Ik moet hier en daar bij de motor nog bij en kan ik slecht bij als de cabine nog gewoon vast zit. Ik wil hem ook niet beschadigen want hij is net gespoten dus:P
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Unimog 406 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
*Motorkap afnemen
*ontluchtingsslang van hydrauliktank losnemen
*luchtaanzuigbuis die van de luchtfilter naar motor loopt losnemen.
* luchtaanzuig van extra kompressor losmaken(indien aanwezig).
*boutje uit het draaikruisje van de stuurinrichting nemen en stuur in de kabine omhoogtrekken, eventueel met kunstofhamer tegen onderzijde stuur kloppen als ie te vast zit.
*handrem loszetten
*motorkap binnenzijde uitnemen
*schakelmat losmaken(op de hoeken de 4 vleugels losmaken
* Onderste gedeelte van de handremrol (linksvoor onder kabine) naar beneden trekken (zit met klipveer vast).
* Loopt er een derde hydraulikleiding naar achteren die vóór uit het koppelsysteem(hydrauliknippel) losnemen.
* kabinesteunen links en rechts losschroeven.
* kabinesteun middenvoor moeren links en rechts los schroeven
ik hoop dat je hier iets mee kunt
succes er mee