Hoi,
Moet er in het reservoir van een 1080 een minerale dot-olie of een reguliere transmissieolie?
Iemand die me hier meer over kan vertellen?
Vriendelijke groet,
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Massey Ferguson 1080 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
(klik om te vergroten)
Ik heb 2 foto`s de bovenste voor hydraulische rem ventiel met verdikking en de andere zonder.
Ik heb geen idee wat er in moet, DOT klinkt vrij algemeen.
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
De Duitse trekkers hebben extra remtrommels aan het einde van de as voor de handrem, wij hebben alleen remmen in de trompetten.
Heb je toevallig ook nog een foto van hoe je hem gekocht heb?
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
Ik heb zelf ook een MF 1080 in duitse uitvoering met precies dezelfde remmen. Ik vul het potje onder motorkap ook gewoon bij met volgens mij Dot 3 olie gewoon bij het tankstation gehaald.
Heb jij de remmen ook al verder uit elkaar gehaald wil dit van de winter gaan doen.
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
We hebben ook een Massey Ferguson 350 en die geeft 210 bar. Zou mooi zijn als we dat gelijk konden krijgen.
(klik om te vergroten)