Fendt Katana 650 - nieuwe generatie voor meer output en duurzame landbouw

Met een nieuwe gewasstroom is de nieuwe Fendt Katana 650 nog krachtiger. Het slimme vierwielaandrijfsysteem BalancedGrip maakt deze Fendt veldhakselmachine nog veelzijdiger. Een nieuwe maalinrichting verhoogt de levensduur van de messen en wetstenen aanzienlijk. De maïsplukker 460Plus is nu ook beschikbaar in de StalkBuster-versie - al bekroond voor zijn milieuvriendelijke en economische oogstmogelijkheden. De Fendt Katana 650 voldoet aan de Europese emissienorm, fase V. Meer kracht en verbeterde ventilatie Met 25 pk meer motorvermogen behaalt de Fendt Katana…

Deel dit topic

Reacties

county854t
Tja t blijven toch maar hobbyisten in de hakselaar markt
Denk niet dat Fendt veel te zoeken heeft op een kleine markt als hakselaars,
komen ze jaren te laat mee.
Fendttrisixfan
@Ford revisiemotor krone is er ook laat mee begonnen en zie je nu toch ook al vaak
@Fendttrisixfan
Dat klopt, Krone is al langer bezig in die tak van landbouwmechanisatie, persen opraapwagens.
Het probleem is dat dit op den duur gaat leiden tot meer concurrentie, minder innovatie.
Innovaties moeten terugverdient worden, wat moeilijker wordt als de volumes kleiner worden.
Fendttrisixfan
@Ford revisiemotor ik denk dat er net meer innovaties zijn, omdat men zich moet kunnen onderscheiden van anderen om te kunnen verkopen
GerbertXL
@Ford revisiemotor Waar haal jij vandaan dat meer concurrentie tot minder innovatie lijd?
@GerbertXL
Ik heb eens met een ex ingenieur van een fabrikant van hakselaars gesproken,
wij hebben gewoon geen idee hoe lang iets duurt voor een innovatie ontwikkeld en getest is.
Die kosten moeten op een of andere manier verrekend worden, in de prijs.
GerbertXL
@Ford revisiemotor Dat is geen argument voor en geen argument tegen.
county854t
Met de Katana gebeurt hetzelfde als met de Krone hakselaars. Die hebben ook geen inruilwaarde op de gebruikte markt omdat de buitenlandse klanten kiezen voor wereld merken en grote dealerbedrijven die wereldwijd onderdelen hebben liggen
dirkao
@county854t zelfs hier in brazilie is krone aanwezig en de importeur die hier in de buurt zit en voor onze streek ook dealer is doet goed zijn best. als je echter een hakselaar zoals hier gewoon is meer dan 10.000 mee wil laten gaan wordt het erg duur. van john deere en new holland , waar er veel meer van lopen is onderdelen voorziening beter en goedkoper. de fendt is dan nog erger dan krone: enig kindje van een ongehuwde moeder
dirkao
@dirkao moet dus zijn 10.000 UUR
jammermaarhelaas
Allicht wil Agco een hakselaar in het programma (Hesston? ) ?
En dan een hakselaar introduceren in de kleuren van Fendt, zoals bij de hooibouwwerktuigen van Fella en Lely, zal met marketing te maken hebben?
Fendttrisixfan
@jammermaarhelaas hakselaars zijn er al jaar of 5 in fendt kleuren hoor
jammermaarhelaas
@Fendttrisixfan

Ja, heb het niet juist verwoordt.
GerbertXL
@jammermaarhelaas Het lijkt me meer een prestigeproject, vergelijkbaar met de veyron van VW. De beweging van agco naar full liner lijkt verdacht veel op wat deutz in de jaren 90 deed.
@jammermaarhelaas
Hesston is/was onderdeel van Fiat, kan goed ijn dat dit nog bij de huidige New Holland groep hoort.
jammermaarhelaas
@Ford revisiemotor

Zag de naam staan bij de Agco groep op Wikipedia, misschien is het deels bij Agco en deels nog bij CNH.
nl.wikipedia.org/wiki/AGCO_Corporation/
SJB533
Hesston is 100% AGCO. Fiat heeft zijn aandeel al verkocht, toen F-NH aangekocht werd, @Ford revisiemotor. Het andere deel was van CaseCorp.

Overigens: de naam Hesston wordt niet meer actief als merknaam ingezet

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
18
DEELNEMERS
7
WEERGAVES
0