Ik kom nogal eens een filmpje tegen op YT van die pakistaanse boeren die dan suikerriet geoogst hebben, of een kar met zand van de groeve naar de bouwplaats moeten brengen.
dat gaat altijd samen met slippende banden en steigerende trekkers.
Nu vraag ik me toch af hoe dat altijd komt?
zouden ze er dan nooit eens aan gedacht hebben wat minder te laden?
Of de volgende keer de trekker een maatje groter te kopen of zo?
Als je ze zo ziet tobben, dat kost tijd, diesel, een hoop slijtage, Banden, koppeling?
Ik denk als ze wat minder op hun kar laden, rijd je er in één keer doorheen, en twee keer rijden kost (denk ik) net zoveel of minder als al dat getob met steigerende en slippende trekkers?
Of denk ik nu weer te westers?
Oh ja, hun karren zien er toch degelijk genoeg uit!
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Dat is wat ik vermoed.
.
Zoek van de plaatselijke loonwerker eens een filmpje. Kans is groot dat je eerder eentje tegenkomt waar ze vastzitten dan eentje waar alles goed gaat.