Van der Sluis kiest voor Fendt!
Wij zijn trots dat we u kunnen mededelen dat wij het exclusieve dealerschap van het merk Fendt hebben verworven voor onze vestigingen in Anna Paulowna en Dirkshorn.
vandersluisbv.nl/bestandenmap/brieffendt.pdf/
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ik snap dat ze afscheid hebben willen nemen van dealers die 1 of 2 trekkers per jaar verkochten en het met de kennis niet bij konden houden, maar nu met maar 8 hoofddealers is weer net een stap te ver.
Ze zijn er ook goede dealers mee kwijt geraakt. Zo kwam ik laats bij Theo v/d Perk in Beesd, ook altijd JD dealer geweest, ook bekend bij de Taarup fans. Was zeker geen klein bedrijf, maar is nu Claas dealer.
En er zijn al wel meer JD dealers overgestapt op Claas.
Verklaar jij dan het inkoop aantal van 52 JD trekkers van onze dealer hier dan maar eens, is alleen voor het merendeel van Brabant. Denk niet dat het verkoop aantal hard zal dalen. En waarom zou je niet iets verder kunnen rijden voor een dealer? De Fendt dealer hier zit ook in Vessem ofzo, is ook 2 dorpen minstens verder, daar hebben de loonwerkers etc. geen problemen mee hoor. En bij onze dealer kwamen voor de veranderingen van het dealerschap al mensen naar Esbeek die uit de omgeving Etten-Leur kwamen, niet alleen voor JD natuurlijk, maar toch. En als je wilt ben je zo bij de dealer. De vrachtwagenchauffeur van de Kok rijd in 1 dag naar groningen met afleveringen onderweg bij bedrijven om vervolgens weer naar een plaats een paar uur rijden van de grens in Duitsland en vervolgens staat hij begin de avond thuis in Esbeek. Afstand meot geen rol spelen bij zoiets. Iemand die in hart en nieren al jare nvoor JD kiest gaat niet zo maar over naar een ander merk.
Dit is een erg goede stap van John Deere. En ik denk dat een eigen verkoopkantoor in een land waar al een fabriek van het bedrijf staat nog neit zo'n slechte keuze is. Ik denk niet dat de verkoop hier veel door afneemd. Er zijn minder dealers, maar die 8 mega dealers breiden zelf hun bedrijf uit en ze hebbe nnog altijd met minstens 1 of 2 kleine dealers een samenwerkingscontract of hebben het bedrijf half in eigendom. En JD heeft aangegeven een maxinamle afstand tot dealer te willen hebben, waardoor vanzelf misschien her en der nog wel een dealer of nieuw pand van een dealer bij komt om die afstanden te verkleinen.
Ik wens Van der Sluis het allerbeste toe en veel succes met dit nieuwe dealerschap. Een erg goede keuze. Fendt is ook echt geen slecht merk!
@walker1
Idd. De verkoop zal misschien iets dalen, maar om gelijk te zeggen dat de verkoop dastisch gaat dalen is iets te veel denk.
is ook mijn mening ik zeg ook ik vind erbij,de grote dealers die goed verkopen daar komen ze niet aan,maar eerlijk gezegt zat er bij ons in de regio geen john deere dealer en in hoofddorp zat er eentje die moest weg,je heb tegenwoordig ook steeds meer dealers die op lokatie komen maar als er echt iets groots aan de hand is vind (ik) het niet handig om ver te reizen met een kapotte trekker
Rijden nu 25km naar een dealer, ook door een verplaatsing/herindeling van ACM. Is ook wel ver genoeg. Zit een JD dealer in hetzelfde dorp, is de verleiding wel heel groot. Kan de concurent heel erg slim op in gaan spelen.
Ja dat snap ik (dat het jou mening is). Ikbedoelde het algemeen, omdat best cveel mensen denken dat JD hierdoor veel minder gasat verkopen, en dat zal de eerste tijd oo kwel denk, dat snap ik ook wel
Ik doelde op de reactie van warnerbos met ''drastiche daling''
Ik was het met jou eens, vandaar die ''idd''
Valtra blijft in Zwaagdijk
in Zwaagdijk gaan ze nu Kuhn en Linde verkopen
Alsof dat niks meer kost en de klant niks uitmaakt
Da's toch gigantisch waardeloos!
we zullen het zien wie er gelijk krijgt maar ik deins er niet voor terug om mijn excusses aan te bieden als jij gelijk gaat krijgen daar heb ik totaal geen moeite mee,maar naar mijn idee zitten ze op het verkeerde spoor.
in ieder geval wordt vervolgt
Gelukkig hebben wij de monteur nog geen 50 meter verderop zitten
Maar goed, eerlijk is eerlijk, je kan niet overal dichtbij zitten. Wij hebben een valtradealer dichtbij en daarom rijden er veel valtra;s.
en idd, verkoop gaat achteruit. als mensen trouw zijn bij een dealer zullen ze samen met de dealer overstappen naar zijn merk.!!
Ik vind het heel erg dat het zo gelopen is!
Als het echte jd mensen zijn hadden ze toch altijd trekkers uit Engeland kunnen inporteren en hier scherp weg zetten! Maar het is een hele dome zet geweest van jd! het barst hier van de jd in de noordkop. Maar ik denk persoonlijk dat vandersluis weinig fendt gaat verkopen, Voor in de bollenteelt zijn ze veelste duur en lomp zwaar. En plantdaken strodaken enz is allemaal pas gemaakt op jd trekkers dat gaan ze niet zomaar ombouwen.
Verder wens ik vd sluis veel plezier met zijn fendt....
waaronder de vertegenwoordiger.
Wanneer kom je nou nog bij de dealer met de trekker?
Plus dat ze vaak lang niet alles hebben in de servicebus. Afstand tot dealer is zeker belangrijk, is het niet voor de trekker is het wel voor de machine.
Trekkers uit engeland hier weg zetten gaat ook nergens over. Zit je ook met garantie enz. enz, dat moet je niet willen als erkende dealer.
voor de valtra hebben we nu een echte valtra dealer en die doet het alleen en heeft een loodsje, een grote bus en 1 jongen in dienst.
die dingen kun je op iedere hoek van de straat krijgen, en als je je goed kwaad maakt kun je zelfs importeur worden
exclusief is wel de juiste woord ja, klinkt lekker duur
Masr ieder zijn eigen mening. De service bussen van de dealers worden ook steeds beter, en bij een groot karwij heeft de dealer vast wel een vrachtwagen(tje) of iets dergelijks waarmee ze de machiene op kunnen halen om bij hun in de werkplaats te repareren. En al zit er geen JD dealer dicht in de buurt, de Case dealer wil je ook vast wel helpen hoor. Die besteld zijn onderdelen dan gewoon weer bij de JD dealer.
En bij JD denken ze echt wel goed na over zo'n beslissing hoor, en dat is bij iedere fabrikant.
Maar cnh had het ook mis met een platvorm trekkers die zowel nh als case gelijk stemden, ze zijn er ook weeral van afgestapt!
Volgens mij willen ze de Amerikaanse situatie hier door trekken met die mega dealers.
Maar Amerika is Nederland (Europa ) niet.
Nederland heeft het geluk(ongeluk) om veel proffesionele dealers te hebben, als je vergelijkt met Belgie of Engeland bijvoorbeeld.
Ik zou niet weten waar ze hier aan 5 mega jd dealers zouden raken? Genoeg kleine en middel grote die ook hun verkoop cijfers halen!
Een betere Jd herkenning zou bij sommige wel op hun plaats zijn, zoals bij de autodealers al lang gedaan wordt.