Ik zou het motorcarter van mijne 14 willen demonteren ( voor een revisie ) maar volgens mij gaat dat niet zonder dat ik heel de motor eerst moet demonteren .
Ik bedoel , eerst het voorfront eraf en dan de motor van de tussenbak erafhalen , kwestie dat ik anders niet aan alle bouten van de carterpan kan . Heeft iemand daar ervaring mee ?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 1455 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
En dan kun je de carterpan eraf hale
voortrein moet er wel degelijk helemaal vanaf anders kun je het carter niet laten zakken, vergeet ook de 2 LANGE m8 bouten niet die verborgen zitten in de 2 hollingen achterin het carter (verticaal gemonteerd)
De motor hoeft niet aan de bak kant los TENZIJ je de hoofdlagers ook wilt vervangen dan moet het vliegwiel en het vliegwielhuis er ook helemaal af voor het achterste (axiaal)lager.