Illustratie van:

International 824 - Wat voor versnellingsbak zit er in een inter 824 en gaan ze snel kapot?

Ik wil een inter 824 gaan kopen maar ik hoor van iemand dat als er een lijnbak in zit dat er dan veel extra kosten bijzitten als hij kapot is. Is dat bij een 824 ook zo? En gaan ze dan snel kapot of niet?

Deel dit topic

Reacties

schluterman
Ik weet wel dat ze in de regel vroeger hard hebben moeten werken omdat meestal loonwerk tractors waren. En dan kunnen de versnellingsbakken wel eens flink janken en gieren. Een maat van mij vader heeft er twee een met en andere zonder voorwielaandrijving maar ze hebben allebei dat janken. Verder zijn het sterke trekkers.
case 745 xl
Een 824 heeft geen lijnbak en dat ze snel stuk gaan zal met een trekker die al 45 jaar ervaring heeft wel meevallen
SJB533
@case 745 xl
Lijnbak: Sequentieel schakelpatroon? Heeft de 824 wèl, zij het alleen op de groepenschakeling
case 745 xl
@SJB533 oja is ook zo de pook voor de stoel. Ik was even in de war met de 44 serie met de handel op links
SJB533
@case 745 xl
Ook die zijn met sequentiële schakeling geleverd!
Corne S
Continue aftakas werk zijn ze minder geschikt voor. Zeker als hij door grote wielen voorover staat. Achterste tandwielen van aftakas zitten tegen de achterkant van de bak met een deksel. De olie doorstroming is slecht (klein gaatje). Zelfde geldt voor de 44 serie.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 824 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
6
DEELNEMERS
4
WEERGAVES
0