By onze 1056 blijft de 4 wiel aandrijving aan staan.
wat is nu ut euvel en wat word de oplossing
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
gedraag je na je leeftijd
update: blijkbaar wel. Kun je Duits lezen?: ihace.de/16_schaltplaene/0956XL_1056XL_1984.pdf/
ihace.de/16_schaltplaene/0956XL_1056XL_1982.pdf/
2. electrisch ventiel onder linkerkant cabine (doormeten of magneet van dit ventiel wel schakelt, dus meten of er stroom opzit en zo ja eventueel ventiel schoonmaken)
3. oliedruk pompje welke in de bak zit bouwt niet voldoende druk op, doorlaten meten bij bedrijfstemparatuur
4. aandrijfpot onder de versnellingsbak (waar de 4wd as uitkomt) is kapot. Als dit het probleem is is het een duur probleem. Ervaring leert dat repareren zinloos is van deze pot dus een nieuwe á € 2500,= excl. BTW.
Even algemeen: bij geen oliedruk is de 4wd ingeschakeld. Is dit probleem in 1 keer ontstaan of blijf hij de afgelopen tijd steeds vaker aan staan? Als het probleem in 1 keer is ontstaan is het vast het relais of een vast zittend ventiel.
Succes.
(ook al remt ie goed kunnen ze toch erg versleten zijn)
zekering kapot
bedankt voor de info
ut had inderdaad met ut ventiel te maken.
er was 1 borgveer verdwenenen,dus 1 nieuwe er op en hij kan weer brullen