Illustratie van:

Deutz D4006 - Achterste krukaskeering vervangen

Hallo, ik ben bezig met een 4006 op te knappen uitdeuken nieuwe olie erin druklager vervangen maar nu ik daar mee bezig ben zie ik dat er olie druppeltjes onder hangen precies waar de trekker in 2en moet voor de koppeling koppeling is heel vel denk dat die boel onder de vettigheid zit aftakas draait door. nu is mijn vraag moet het vliegwiel ook weer op moment vast zo ja welk en hoe ga je te werk bij het vervangen van de achterste krukas keering? en kan er een plaat slippen door de olie waardoor de aftakas doordraait het gaat waarschijnlijk morgen in 2en

hoor graag jullie ervaringen/oplossingen

Deel dit topic

Reacties

+1
Rick V
Kun je niet met je moment sleutel, kijken op hoeveel nm hij vast zit? bij de rekbouten van de cilinderkop gebruikt men de hoek verdraaings methode, misschien is dit ook wel zo bij het vlieg wiel
basia
F3L 912 ?
Vliegwielbouten M 10x1 10.9 45 mm ?
Dan 30NM dan 2 x 30 graden
Word niet over nieuwe bouten gesproken , misschien wel aan te raden .
Deutz524006
@basia ik geloof 35 mm het is idd F3L 912

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Deutz D4006 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
3
DEELNEMERS
3
WEERGAVES
0
TREFWOORDEN