Case International 845 XL Plus - elektrische schema
Heeft iemand het schakelschema voor mij voor het in schakelen van van de 4wd door middel van het koppelingspedaal
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 845 XL Plus ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
de druk lekt langzaam weg ,trap de kopelingmaar eens 10 seconden in als je maximaal gestuurd staat en laat hem dan los,dan kun je het wel merken als deze uitschakeld,als je bij overschakelen de kopeling intrapt is de druk niet meteen weg waardoor de 4wd nog niet ingeschakeld is.
bij het remmen gaat dit wel via stroom,die onderbroken word en een magneetschakelaar de oliestroom onderbreekt wardoor de druk wegvalt en de 4wd inschakeld ,als je de rem loslaat is de 4wd ook nog niet meteen ingeschakeld omdat er nog niet druk genoeg op het systeem staat.
als de 4wd aan blijft staan is het magneetschakelaartje links onder de cabine,met het filterhuis er onder kapot of blijft hangen.
1056 XL.
En inderdaad: Als je de trekker maximaal gestuurd stil zet, en vervolgens de koppeling los laat, zal de trekker `schudden` als gevolg van het uitschakelen van de 4-wiel aandrijving (spanning in de aandrijflijn).
Persoonlijk vind ik dit een kloten systeem. Vooral in combiatie met een voorlader. Het rubber staat letterlijk op straat als er wordt weggedraaid uit stilstand. En met een voorlader ervoor is dat niet fijn.
Zelf overweeg ik om het remmen op de 4 wielen, elektrisch te gaan omzeilen.
Ik merk dat ik probeer zo min mogelijk te remmen, vooral in combinatie met sturen. Als ik wel rem, en deze in de bocht vervolgen weer los laat. Dan knalt de 4-wielaandrijving eruit, door de spanning die op de aandrijflijn staat.
Omzeilen is gevaarlijk als er maximaal remkracht wordt gevraagd. Maar bovenstaande is ook niet ideaal.
kun je deze repareren of is het beter om deze te vervangen?
Heeft iemand inmiddels al een electrisch schema van een 845 XL gevonden.
Ik zou er erg mee geholpen zijn.
Met vriendelijke groet,
Krelis