Toen ik een paar nieuwe achterbanden liet monteren, vroeg de bandenman aan mij of ik water in de banden wilde. Ik was overdonderd door zijn vraag en in mijn onwetendheid zei ik maar nee. Maar is dat normaal en wat heeft dat voor effect op het rijgedrag van de trekker en heeft het gevolgen voor de levensduur??
Groeten, Hendrikus
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Mc-Cormick D 326 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
als je de oude set nog hebt liggen kan je het eens met die probeeren en als je het goed vind doe je het in je nieuw setje
P.S.: Wat was nu het mysterie met de toerentelleradapter?
gedrag merk je daar niet veel van met bochten ect,je krijgt aleen meer druk op de grond dus meer grip
op hogere snelheid rijd het super maar ook daar zal je met 22kmh geen last van hebben bij een 326.
voordeel wat wimsumar al zei je word er een stuk stabieler van en wat extra gewicht is soms niet verkeerd bij een licht trekkertje...
Groeten, Hendrikus
Maar toch bedankt voor de tip.
Hendrikus
meestal doen ze er dan ook antivries bij dus dan bevriest het water toch nie
ik draai meestal het ventiel er uit ,zet eerst het ventiel precies bovenenaan en steek de tuinslang er op,als je heb niet meer hoort spuiten tegen de band is ie vol,draai de kraan dicht en trek de slang er af ,eerst spuit er water uit,als dit met lucht teglijk komt kun je het ventiel er weer indraaien dan id ie goed vol