Hallo tf-ers
altijd als ik meedoe met trekkerslep dan rij ik in de C (john deere 6400) dan heb ik 4 powershift trappen en dan rij ik met dubbellucht op 0.5 bar.
maar ik zit nou al een tijdje te denken om het is in de D te proberen, en dan de banden gewoon op normale spanning houden. en ik weet nog niet of ik dan met of zonder dubbellucht moet doen.
zal dat wat worden?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
als ik op enkel lucht met 1.5 bar doe dan heb ik minder grip dus ga ik eerder slippen. dan denk ik dat ik de D ook wel red.
als ik op enkel lucht met 1.5 bar doe dan heb ik minder grip dus ga ik eerder slippen. dan denk ik dat ik de D ook wel red.
versnellingen bij john deere's zijn niet altijd hetzelfde, afhankelijk of ze tot E of F gaan.
maar misschien wisten jullie dat al wel.
1,5 bar in de banden is geen aanrader, ervaren hiermee is @jd6620 , trekker kan inderdaad zijn kracht niet kwijt, beter 0,5 bar en dubbellucht
ik mag geen voorwielaandrijving gebruiken, dus ik heb altijd ook minder grip. in de c1 smoort ie niet eens op 0.5 bar