Deutz F4L514 - Revisie set lijnpomp .
Op de lijnpomp van mijn deutz f4l 514 moet je olie doen. het probleem is dat er telkens diesel uit de pijlstokjes komt en dat er dus ergens diesel lekt naar het onderste deel van de pomp waar de olie zit. ook bij aflaten van de diesel en vullen met olie verdwijnt de olie en komt er diesel in de plaats. de motor loopt ook niet lekker en rookt blauw dus vermoed ik dat hij die olie mee inspuit en verbrand.
Weet er iemand waar die diesel bij de olie kan komen en omgekeerd? of weet er iemand waar ik aan een revisieset kan geraken met alle dichtingen enzo in?
Het typenummer van de bosch pomp is: 01S22222 of PE4A75B40LS453730 deze nummer is wel niet goed meer leesbaar. de rechtse kant staat ook nog een typeplaatje met 800 op.
Alvast bedankt
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Deutz F4L514 en hebben de trefwoorden dieselpomp en lijnpomp geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
Zit er een opvoerpomp op deze pomp dan die eerst controleren. En anders de pomp laten reviseren want dan lekken de plunjers
Als er diesel bij de motorolie komt mankeert er iets aan de opvoerpomp.
Komt er diesel teveel in de brandstofpomp dan lekken de plunjers.
Is het veel en of komt er snel diesel uit de overloop dan moet er iets geregeld worden, is het minimaal gewoon laten voor wat het is diesel smeert ook.
Wanneer de motor daarbij ook nog eens slecht loopt het gehele systeem controleren.
Diesel nalopen vanaf de tank tot de verstuivers, compressie testen kleppen controleren onderdruk controleren.
suc6