Hallo, ik heb de indruk dat het stuur van onze 6600 wat zwaarder begint te gaan, de ATF olie en het filtertje worden regelmatig vernieuwd. De pomp is dan wss minder aan het worden of zitten er binnenin dichtingen die vernieuwd kunnen worden? iemand dit al open gehad of wordt het een nieuwe? graag nuttige reacties!
bedankt!
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Ford 6600 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ofwel: zwaarder sturen = gezichtsbedrog.
Tip: Gooi de gewichten eraf.
hahaha, ja zal wel, spierkracht is ten top nu en die gewichten hangen er nu niet aan, is alleen om aardappelen te planten.
lezen, olie is op peil
Ik zou de pomp gewoon eens uit elkaar halen en kijken hoe hij er van binnen uit ziet. is hij erg ingesleten dan kan je het beste gewoon een nieuwe pomp monteren.
succes ermee.
bedankt voor de info
ik zou hier toch geen topic openen als er geen genoeg olie in zit
Klopt, moet nog steeds beuren ja. Maar dat was tegen het overmatig zweten ervan
Hoe stuurt ie nu? bij stationair heel zwaar en bij wat gas lichter?
Al eens met de krik onder de vooras gestuurt, zodat er geen gewicht is eigenlijk? Hoe zijn dee fusee's en druklagers?
Enne, wat voor besturing heb je eigenlijk, Stuurbekrachtiging, of hydrostatisch?
Ja, dat zijn de druklagers ja.
de één compleet weg en de ander zat gewoon vast.
de nieuwe zijn 3mm kleiner zodat de buitenring niet meer in het huis spant, dealer zegt dat het zo mag, ervaring mee? denk dat ze van kramp komen
en sturen doe ik met de agropa