Mijn d25 start slecht zowel warm als koud. Ik zag op youtube bij andere diesels dat je verstuivers en uit kan halen en dan droogstarten en kijken hoe de nevel eruit ziet.
Ik vroeg me alleen af of je de verstuivers er aangesloten uit kan halen. Als je de kop er van los wil draaien zitten de leidingen in de weg. Eronder zit een 30mm moer waar mijn sleutel niet goed tussen past. Kunnen de verstuivers wel aangesloten los of moet je eerst de leidingen loshalen en dan de verstuiver verwijderen (en weer aansluiten).
(of heeft er iemand een tip in zijn algemeen over warn en koude start issues?)
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Deutz D25 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
Bij slechte compressie (zuigerveren) zou je dat kunnen zien aan veel carterdruk neem ik aan? Ik heb wel een meter maar voor een gewoon bougiegat.