International 844 S - Tips en aandachtspunten bij aankoop
Hallo,Ik sta op het punt om een nieuwe hobby trekker aan te schaffen. De keus is voorlopig gevallen op in International 844s 2wd. De trekker is 4 jaar terug nog gereviseerd en de koppeling is vervangen. Toen is ook de verlichting en elektra vernieuwd en hij is volledig gespoten.
Ik ga binnekort nog een proefrit maken voor ik de koop definitief maak. Maar nu mijn vraag, zijn er nog specifieke punten bij deze serie waar ik op zou moeten letten?
De trekker heeft rond de 9000 uur op de teller dus nieuw is ie natuurlijk niet, maar zijn er bepaalde gevoelige punten aan deze trekkers?
Alvast bedankt
Mvg, Jordy
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 844 S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
- Machines ›
- International ›
- 844 S ›
- Vragen
49
17
2.333
International 844 S
Er zijn tientallen leden die ervaring blijken te hebben met de International 844 S.
79
176.823
234
Laatste
Reacties
Simpele trekkers.
Even voelen hoe hij aanpakt op de koppeling.
Speling in vooras.
Lekker goed warm rijden.
Ik weet niet of dit alleen bij de onze was of bij alle 844s'en maar ff de remmen goed testen zou ik wel doen. (Maar dat moet je altijd doen natuurlijk...)
Een met 12000h ingeruild en één met bijna 20000h. Bijkans opgerookt voor de voermengwagen.
Taaie motor met een hoog koppel.
Eventuele reparaties zijn vaak eenvoudig uit te voeren en betaalbaar; een enorm verschil met de hedendaagse laptoptrekkers.
Let op bij remvloeistof; altijd voorgeschreven remolie(hytran) gebruiken. Aftakas koppeling en aftakas vrij schakelen bij niet gebruik.
Comfort 2000cab. is niet het sterkste gedeelte alsook het winterse starten.
"Laufcultur" motor is niet de mooiste maar wel betrouwbaar.
Eerste generatie had iets te weinig koelcapaciteit.
De 844 trekkers zijn een van de succesvolste inters geweest. De later in Engeland gemaakte Caseih modellen waren minder degelijk.