We hebben een valmet 8400
hij slipt soms in de powershift vooral groep3
we hebben er al nieuwe platen ingezet
ging de eerste dagen goed maar heeft er nu al weer last van
olie druk is goed dacht eerst dat het aan het rem ventiel lag dat die de olie weg trok maar is ok
stekkers van de ventielen ook al mee aan het wissellen geweest maar blijt slippen in de 3
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Valmet 8400 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
C2 moet druk hebben en C3 wordt door een dikke veer vastgehouden en moet geen druk hebben.
Oliedruk meten in leiding naar C2.
Schakel ook eens andere servoverbruikers in bv pto/fwd.
Een meting op je servomeetpunt zegt niets over de druk op je pakket!!!