Hallo,
mijn tracktor lekt olie bij de achteras tegen d velg en daar wil ik nieuw keeringen in zetten.
zijn die keeringen duur?
en is het moeillijk te vervangen?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 845 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
dan met je steekas(sen) er af
Bij een lmb kan het in een uurtje of 2,5.
Bij kramp kost de keerring voor een 845 nog geen 14 euro. En voor een 9 of 1055 kost ie 26euro.
als je weet hoe je de as demonteerd uit het huis en weet hoe je de lagers van de as af krijgt zonder ze te beschadigen dan is het best makkelijk te doen ja.
m'n oom helpt mee en die kan goed monteuren.
das dat lukt wel.
zijn allebij open dat zijden ze bij de dealer
best moeilijk! die dunnen pijpjes
moet je trompet as er af en dan moet hele binnen werk eruit
asle bij elkaar dag werk maar let op kiek gelijk remmen naar en ik zal lager ook vervangen omdat werk het zelfde is
dicht, onze lekten na 3 pakkingsetjes nog steeds... Bouwde druk op in de vooras ontluchting doorgeblazen en nu is het minder maar lekt nog steeds... Hebben ze bij LMB verklooit, Met andere woorden het is geen werk , maar om het dicht te kunnen krijgen is een ander verhaal, een zandkorreltje is al genoeg om lek te zijn.
Wat voor olie zit er dan in die vooras?