Wij hebben een tijdje terug een Inter 824 met alu grill gekocht uit t bouwjaar 1972. Na wat rond gereden met hem, schiet die nu uit de groepenversnelling. Ik heb al wat opgezocht hier op t forum hierover en kwam steeds bij hetzelfde uit, namelijk de veertjes of het blokkeerkogeltje. Kan iemand hier wat meer info over geven en misschien wat foto's van de werkwijze?
Zelf ben ik ook niet bang om wat uit mekaar te halen en terug in mekaar te steken, heb graag de nodige info erover voor dat ik ergens aan begin. Hij doet het namelijk ook alleen maar in de hoge versnelling. En deze heeft ook geen agriomatic op
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 824 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
Is redelijk wat werk voor een paar veertjes van een paar euro. Tank verwijderen stuur verwijderen dashbord verwijderen versnellingspoken verwijderen dan de console waar het dashbord opzit verwijderen. Dan kan je bij de schakelstang deze naar voren wegdrukken oppassen dat de veer en het kogeltje niet wegvalt. Veertje zal er gebroken inzitten. Veertje en kogeltje vervangen controleer ook direct die van de versnellingspook. Nieuwe pakking monteren en alles in omgekeerde volgorde terugbouwen. Kijk op ihcparts.nl voor een onderdelen boek van een 24 serie deze zijn alle gelijk.