Ligt het aan mij of worden hier gewoon weinig vragen gesteld over de 1246, vind ik best jammer
of komt het soms door dat er weinig 1246ers in omloop zijn
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 1246 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
zijn slimme mensen die een 12 hebben en die hoeven er geen vragen over te stellen. en zijn sowieso goeie tractoren dus weinig aan de doen. haha
alleen de motor is het zelfde
is een super trekker. alleen alle inters hebben is wat lekkage
en wat wil meer over weten
heb je nog adviezen voor de aanschaf van een 1246
dat het een orginele is. en geen 1046 met turbo daarzit een lichtere koppling in zit. als je gaat kijken gewoon even rondje met de trekker rijden dat merk je van zelf wel hoe die is
dat is zo het is allemaal best zelf te maken
Niet alle inters hebben lekkages
heb eigenlijk wel een vraag
onze inter 12 is helemaal gerestaureerd
maar nu wil hij gewoon niet starten die leidingen zijn ontlucht, er komt rook uit de uitlaat maar hij doet het niet !!!
oplossingen ???
hartelijk dank
De onze (nog) niet hahaha
staat de pomp wel op tijd??
binnen kort die van mij ook niet meer
want daar ben ik niet echt een held in
dankjewel alvast
motor eerst op 16graden zette, dan kijken of et streepje in de pomp bij de markeur zit, zit ie in de buurt, dan kun je em fijnafstellen op de kop van de pomp achter et distributiedeksel, door middel van 3 boutjes , daar zitten sleufgaten in zodat je em kan verdraaien
andersom toch????????pomp 2 x tegen motor 1x
vraag et effe aan je vader
Als er bij een 1046 een turbo opgebouwd word is het niet alleen de koppeling die anders is hoor, en de motor lijkt qua uiterlijk dan wel op een 1246 maar inwendig zitten ook nog hele grote verschillen die meestal achterwegen gelaten worden met ombouwen ivm de kosten.
Hoe het nu met die slag verkeerd zat, vraag ik nog even, misschien dat ik het fout heb. Tenslotte alweer 2 jaar geleden dat ik de brandstofpomp uit elkaar heb gehad.
@t6030power:
Ja je vergeet de uitlaatslag en de compressieslag. Het is namelijk een 4-takt.
je bent een heel eind op weg maar je vergeet inderdaad dat het een viertact is. die hebben: inlaat slag, compressie slag, arbeids slag en uitlaat slag.
heeft er iemand een schema voor een afstelling van een 46
geraak er echt niet uit
heb hem helemaal gesloopt en terug opgebouwd als nieuw maar een dieselpomp is echt vreemd voor mij
wil niks kapot doen
mvg luk
alvast bedankt
Jij heb goed je huiswerk gedaan