Hallo
hoe kan je een arm van een fanex eraf halen om een rolement te vervangen binnen in
heb je een handleiding van liggen kan je die door sturen
alvast bedank mvg Greg
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de PZ Fanex 500 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
kramp.com/shop/action/…
wat denk je nu zelf WAKKER WORDEN
Waarom moet er dan 1 arm af? als die naaf of die lagertjes eruit liggen moet de hele schotel met as onderuit
dat scheeld veel sleutel werk, wel voorzichtig slijpen!
Ik denk dat hij met arm het deel bedoeld wat uitklapt Wim... Waar de rotors aan vast zitten.
Buitenste element loshalen (eigenlijk voor demonteren arm) pignonwiel loshalen, as eruit, seegerring bij pignonwielkant van lager los halen en lager eruit slaan met een lange as o.i.d.
kramp.com/shop/action/…
OH zo! ik vatte het echt niet, dacht dat mensen de rolletjes van een curvebaan van een hark bedoelden, dank je!
Vetnippel losdraaien, draadeind erin, klos metaal erom, moer op het draad end en uw slagtrekker is geboren.
Wel eerst spanstift nr21 demonteren
Valt mee, die had ik er zo uit toen
zal het zo is proberen
Met een as met schroefdraad op het eind zodat je voorzichtig moet slaan, een tandwiel erachter die muurvast op de as zit, en een lager erachter die diep in het frame zit,én het feit dat je niet recht met een doorslag voor de as kunt komen maakt em echt niet zo geniaal.
Maar ja, het was ook de eerste keer dat er iets aan kapot ging na bijna 25 jaar, en daar gaat de boel niet soepeler van los
Maar je zegt dat de tandwielen niet meer pakken, toen ik het net nog doorlas. Weet je zeker dat het niet in het element zit? Die naaf wil bij de vicon types weleens breken, waardoor het kroonwiel vrij van het pignon komt.
als jij nou niet weet hoe het in elkaar zit hou dan je klep dicht !