Hallo,
waar kan ik de pijlpunt van een 45 serie vinden van de achterbrug.
en waar heb je welke olie voor nodig?
mvg t6010plus
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 745 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
deze moet je er in zijn geheel afdraaien en niet alleen het bovendeel want daaronder zit het ontluchtingsfiltertje.
Onderaan de peilstok zitten 2 inkepingen of lijntjes.
Als je hem bijvuld doe dat dan met de hefinrichting in de laagste stand
Dat van die hefinrichting is idd wel handig ja...
maar verders kun je nix pijlen daar?
bij een 1046 rechts
De pijlstok voor de motorolie?
Volgens mij hebben 6-cilinders de peilstok links zitten. (als je erop zit). De 745 en 844 op het werk hebben de peilstok rechts zitten. De 956 links en mijn 633 ook rechts
Heeft dan vast met de motor te maken.. De 358 motor heeft hem dan links zitten.
Ik denk links, want daar ligt een 358 motor in. Dezelfde als in een 956
bedankt
bij een 10 en een 12 liggen allebij 358 motoren in hoor,
alleen is het bij de ongeblazen versie een DT 358 en bij een geblazen motor (met turbo) noemen ze hem TT 358.
Had ik even niet bij nagedacht. Maar een ongeblazen 358 noemen ze D-358, geblazen DT-358