Hallo,
bij een fendt 102s (lucht gekoeld)hebben wij nieuwe zuigerveren op gezet en nu lekt hij nog steeds olie bij de eerste cilindrebus zou het kunnen dat de
O-ring van de cilinder is verzakt????
ik hoor het graag
gr jos
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
hij had veel onderdruk maar dat is verholpen door de nieuwe zuigerveren.
ik heb ben bezig om bij een ‘Fendt farmer 102s luchtgekoelde 3 cilinder’ ook een olie probleem op te lossen. Ik ben nog leerling monteur en deze motor is compleet nieuw voor mij. Ik ben bij de demontage van de kop geen o-ring tegengekomen (op de ringen van de stoterstang behuizing na). Deze zat echter wel bij de nieuwe koppakking set. Verder ook de vraag of iemand ook weet hoeveel millimeter er tussen de zuiger in b.d.p en de kop mag zitten. Dit moet ik als het goed is ophogen door die kopere ringen tussen de cilinder en de kop.
Alvast bedankt