Deutz D20 tot D80 zijn uitgevoerd met een 514 motor , oudere motoren hebben een 20R cilinderkop met als afdichting een koppakking tussen cilinderkop en cilinder, hoe kom ik aan koppakkingen of waar kan ik ze laten maken.
Gr Cor M
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Deutz F4L514 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
oldtimer-trekker.nl/product/1637/…
Zo niet, van welk materiaal zou de pakking moeten zijn ?
Hierzo wijsneus:
deutzenginetrader.com/EngineTraders/engines/…
en nu stoppen met krijssen.
En de D20 bestaat geeneens!
webshop.delegro.nl/product_info.php/…
Beetje aparte reactie, we hebben het hier over trekkers, en daar bestaat geen type D20, dus heb het over mijn reatie niet over krijssen, beetje apart
Deutz D20 tot D80 zijn uitgevoerd met een 514 motor , oudere motoren hebben een 20R cilinderkop met als afdichting een koppakking tussen cilinderkop en cilinder, hoe kom ik aan koppakkingen of waar kan ik ze laten maken.
Dit gaat toch echt over een DEUTZ motor dacht ik
Deze schijnt ook veelzijdig in deutz onderdelen te zijn
[quote]deutzenginetrader.com[/quote/]
Ik bedoelde deze site,handel in tweedehandse Deutz motoren,veelal voor industrie en transport,over landbouw wordt hier niet gesproken.Als je goed kijkt vind je maar amper iets over 514,612,712 of 812 motoren.
De D50 en meer is toch wel bekend in de stevige akkerbouw.
Hier in staat veelal een F4L514 of voor nog meer power een F6L514 de toerentallen voor een tractor liggen bij de 1600- 18 tpm.
Bij een voertuigmotor hebben we het over F4-6L514 2300 tpm en spreken dan over 90-137 pk.
Daarom ben ik op zoek naar koppakkingen voor een 514 motor met 20R koppen.
Heb overigens nog p/m 100 cilinderkoppen van het type 20R nieuw op de plank, ook met bijbehorende zuiger en cilinder.
Voertuigen uit de 50e jaren hebben een F4L514 motor2300 tpm deze zijn met 20R koppen uitgevoerd, later kwamen de 84R koppen met 2300tpm zonder koppakking, hierbij zat ook een andere cilinder en zuiger.
dank voor jullie meedenken en geven van tips.
Cor Magirus
Mogen we weten waar je die gevonden hebt?