Renault 651 - aankoop renault
Hallo iedereen, ik sta op het punt een renault 651 s aan te schaffen,bauwjaar 1983 , 4500 uren,met ingebouwde compressor? Welke prijs zou ik mogen geven? (richtprijs?)Wat zijn de zwakke punten waar ik moet op letten? Graag reactie aub. groetjes hanjos
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Renault 651 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
en let wel ff op de vooras die kunnen wel eens waar met veel voorladerwerk het eens gaan begeven.
Algemene toestand zegt veel over de geschiedenis. Plaatwerk is niet van topkwaliteit, kijken of niets rot is. Vlot in de hydrauliek?
Over het algemeen zijn dit degelijke trekkers, waar weinig aan kapot kan/gaat.
Hier een website met voorbeelden Renault 651:
swustetractoren.nl/swuste.php/…
hebben sommige oude Zetors toch ook? kun je een compressorslang op aan sluiten!
,
Wat (fiat 666) zegt zijn zijn eigen ervaringen over 1 trekker dus op zich vind ik niet dat hij kan oordelen over alle Renault,s Namelijk rijd de heer zelf Fiat volgens mij, deutz
Het is gewoon heel simpel onderhouden is overhouden.
Maar dat is met alles zo.
Uit ervaring kun je beter wel een trekker bij een dealer kopen.
Want je kunt er wel op kijken maar niet in kijken.
dat komt door de dealer die meer bij zijn duiven zat dan aan trekkers werkte! ik vind een renault 651 de gemakkelijkste trekker die er is, om mee te rijden, vor onderhoud, en voor zijn bouw is hij juist motorisch sterk, ik ken iemand die met een 3 schaar ploegde met een 651-4, die had 8000u en was ook nog nooit iets aan geweest, die waar ik veel mee reed heeft er nu ook 8000 en enkel de startmotor en de alternator zijn vervangen.
Ook geschikt voor 'normaal' boerenwerk alleen moet je van een Renault 651 dezelfde prestaties verwachten wat andere merken met 55 p.k. type doen.
de 681 van ons heeft zijn pk,s aan de aftakas zelfs meer dan hij moet geven. het zelfde met de 461.
Brandstofpomp laten testen ; als nokkenring van pompplunjers
versleten is slaat ie ook slecht aan enheeft geen power !
Eigen ervaring met een Renault 651. Handige, eenvoudige trekker om mee te werken maar stond (ver) 'in de schaduw' bij de prestaties van leeftijd-/p.k.-genoten van buren.
Zoals I.H.C.-744, David Brown 1390, M.F.165, John Deere 2130.
Wat is jou probleem met renault.
Zijn allemaal MWM motoren wat ook in een fendt zit.
Dus zit niet zo dom te praten.
Ik heb best wel ervaring met zulke Renaults, en met name de 751, waar ik verhoudingsgewijs veel uren mee gemaakt heb, zou ik met plezier weer terug nemen. Dat ding liep dik 800 uur per jaar, terwijl hij toen al oud was. (4 dagen aan 1 stuk voor de 2m schijvenmaaier met kneuzer, terwijl de loonwerker nog met een PZ185 maaide, 8 m3 mesttank met vastetand injecteur, 3 schaar wentel, enz. Op de omkeer na onverwoestbaar. Als ik hem weer tegen zou komen kocht ik hem direct....