Hallo,
Ik heb hier een John Deere 920 met een brandstofprobleem. Een paar maanden geleden de CAV Dpa brandstofpomp gedemonteerd, omdat trekker niet meer wilde starten na 5 jaar stilstaan. Oude diesel in brandstofpomp was het probleem. Plunjers zaten vast, deze los gemaakt en alles terug gemonteerd. Nu loopt de trekker weer, alleen moet veel gas geven voor dat de motor aan slaat. Ook het stationair toerental heb ik een stuk hoger moeten zetten om de motor draaiende te houden. Ook lijkt het of er veel richting de retour gaat als de motor nog net niet aanslaat (dit is te horen in de tank). Als de trekker eenmaal loopt, loopt hij perfect en is snel met reageren op het gaspedaal. Iemand dit hier ook al eens meegemaakt? Alle instellingen in de pomp staan 100% het zelfde en ook de timing van de pomp heb ik meerdere malen gecontroleerd met handleiding. Bedankt voor het meedenken!
Gr Thom
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de John Deere 920 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
Klinkt alsof de disesel terug zakt bij stilstand.
Daar waren de rubberen brandstofslangen poreus
Waardoor er lucht in kwam, en niet lekker wou starten