Hoi
ik heb een u1000 gekocht en was het oliepijl van de versnellingsbak aan het controleren. als je de controledop op de versnellingsbak losdraait moet het olieniveau dan gelijk zijn met de dop die je er af draait?
ik hoor graag van jullie
gr jorn
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Unimog U1000 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
het is goed bedoeld
sommige zijn grammaticaal niet zo hoog begaafd (ik hoor daar soms ook bij)
dat zal hij zelf ook wel snappen neem ik aan???
Hij kan ook de pijl op de PEIL stok bedoelen Misschien is die wel weggeroest?
Nee dat kan niet want dan was het DE pijl...
Als we dan toch op de spelling letten; er moeten twee "" langs "tje" worden gezet. hahaha
Maar het is toch fu*#@ing niet normaal dat men tegenwoordig het woord MOTOR, PEIL, VERREIKER gewoon niet fatsoenlijk kan spellen ! Om je kapot aan te ergeren. (maar dat is mijn probleem)Het staat zoooo dom.
Maargoed... ik maak ook heus wel eens een foutje hier of daar dussss.... ik denk dat iemand netjes verbeteren moet best kunnen.
Goed bezig mijn excuses, haha
P.S. 'een enkele is voldoende'
Hahaha, plagen mag.
Uiteraard, viel me al mee dat @Tom VB mij geen standje gaf...
Ik snap je helemaal alleen als je even snel wilt reageren is het soms makkelijk om de "msn" taal te gebruiken zoals; ff en miss en sws en dat je dan ook ff niet zo goed meer op de spelling let kan ik best begrijpen.
Wat inderdaad wel lachwekkend is, als er een serieus antwoord wordt gegeven dat barst van de simpele spelfouten:P hahaha
Nee, ik deed mijn best om heel snel te reageren hahaha
studiegenoten geef ik geen standje... die moet je de hand boven het hoofd houden, hahahaha
Hehe huh studiegenoot? Volger van de VB-stroming is het toch officieel??
bij m'n dexta ( denk vergelijkbaar ) is het zo, dat je hem vult bij de vuldop en aan de zijkant zit een stop, die moet je eerst losdraaien, en dan vul je hem totdat hij bij de stop overloopt. Dat is bij je unimog ook zo denk?
hahaha je doet me teveel eer aan Wim.
Wij hebben er 75W90 in zitten, die olie is wel wat duurder, maar hij schakelt er stukken soepeler door
Bij de 900 ook! Merk daarmee niet zo heel veel verschil, is ook een ontzettend soepele bak. Bij de 1600 gaat het er deze winter waarschijnlijk ook in, daar verwacht ik wel verbetering door.
@jorn wijthmen Je hebt 2 verschillende bakken. Eentje voor de aftakas, deze zit rechtstreeks aan het koppelingshuis aan de motor, en de versnellingsbak, deze wordt vanaf het koppelingshuis door een cardanas aangedreven. Let er op dat je meerdere aftappunten hebt. Ik kan je de website www.buchundbild.de aanraden. Daar kun je nog alle handleidingen en werkplaatshandboeken kopen, deze mensen hebben de rechten van Mercedes overgenomen. Die boeken zijn hun geld écht waard!
Schakeltip: Vooruit-achteruit alleen schakelen bij stilstand, en de versnellingen met gevoel, niet met geweld. Dan heb je lang plezier aan deze machine!
wij hebben ook een mb trac, n moderne 800 zeg maar, daar zit die ook op maar merk je ook bijna niet want die schakelde nog als nieuw want die is pas ingelopen net 5000 uur en altijd met n spuit erop