Goedemiddag
Zoals de titel al doet vermoeden zou t mogelijk kunnen zijn dat ik een TTV 1160 ga aanschaffen.
Moet natuurlijk nog gaan kijken ed maar de kenners mogen altijd de positieve en negatieve punten van deze serie vermelden.
Ook de dingen waardat ik specifiek op moet letten mogen vermeld worden.
Oh ja en als iemand weet wat n luchtremsetje kost voor dergelijk type mag het ook altijd vermelden. Neem aan dat de setjes van een 150 of 165.7 ook passen? Als k dan evt een tweedehands zou vinden zou mooi in prijs schelen.
Heb al met n paar leden via pb contact opgenomen maar hoe meer ervaring (goed/slecht), hoe beter!
Laat maar horen!
Groeten
Lees ook
Deutz-Fahr Agrotron 5120 TTV - ervaring
Deutz-Fahr Agrotron 6190 TTV en Claas Quandrant 2200 grootpakpers
Deutz-Fahr Agrotron TTV 630 - de vooras
Deutz-Fahr 6-Serie TTV
Deutz-Fahr Agrotron 6190 TTV Warrior en 620 TTV met Criap Midi Baler 8
Heeft iemand ervaring met deze tractor deutz fahr 6135G
Gezocht: ervaring met Deutz-Fahr 410/420/430 TTV
Deutz-Fahr Agrotron L730
Deutz-Fahr 9340 TTV aan het ploegen
Gezocht: Zwaailampsteun Deutz-Fahr Agrotron MK1
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Deutz-Fahr Agrotron TTV 1160 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
De balgen van de geveerde vooras waren bij de mijne kapot toen ik hem kocht dus zeker eens testrijden zonder dat er iets achterophangt.
De sensor van de asm ( het ondgrendelen van de differentieel als je teveel stuurt) eens testen
Ook de vooras vering enkele keren op en neer laten gaan soms kan er kortsluiting ziten in de sensor voor de hoogteregeling.
Kijken of de cardan naar de vooras toe goed is gesmeerd aan de boîte die schuift namelijk heel de tijd om en weer mee met de veering. Als deze vast of stug gaat dan kan de versnellingsbak kapot gaan.
De remmen pakken soms wat laat dan moet je meestal gewoon ondluchten
De uitlaat durft kapotscheuren.