International 533 - Startbeveiliging
Begin 2006 hebben we onze trekker opgeknapt, een International 533. De trekkers uit de 33serie hebben een beveiliging in de groepenpook. Die moet in neutraal staan. Toen de trekker klaar was, wou hij niet meer starten, ondanks dat de groepenpook in de neutraal stond. Probleem is te omzeilem door een paar draadjes te wisselen. Je mist dan echter de veiligheid. Ten eerste zou ik graag de oorzaak weten, ten tweede of dit weer te repareren is, stel dat in de toekomst weer zoiets gebeurd. Wellicht kan iemand zeggen hoe de bekabeling ligt?De trekker is destijds niet gesplitst, alleen t plaatwerk is er af geweest.
De bekabeling is er niet afgeweest, muv die van de lampen en dashboard, die is uiteraatd wel los geweest, maar ingetaped, als ik me goed herinner.
Gr
Sjoerd
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 533 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
- Machines ›
- International ›
- 533 ›
- Vragen
8
7
105
International 533
Er is een tiental leden die ervaring blijken te hebben met de International 533.
17
74.813
59
Laatste
Reacties
Echter nu je de draadjes doorverbonden hebt, heb je je het zelf het gemakkelijkst gemaakt: het scheelt een handeling bij het starten. Mits niet in de versnelling geparkeerd wordt kan er weinig misgaan, dus mooi zo laten
er zit bij de 1255(xl) en de 1455(xl) ook een beveiliging op de versnellings poken (op het huis oder de poken) alleen als daar de bedrading van onderbroken word dan start ie altijd, zodra de draad die normaal op de sensor zit tegen de massa gehouden word start ie niet.