Ik heb de gehele motor van mijn jd 1640 gereviceerd.
nieuwe zuigers en bussen en dergelijke maar nu heeft hij nog al wat cartrdruk dit lijkt mij niet normaal.
aof is het zo dat de nieuwe zuiger veren zich eerst moetten zetten of zo.
trekker start loopt en start verder goed.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de John Deere 1640 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
ben bezig met een revisie van een jd 2140 , maar welke ringen bedoel je ?
en mocht dat wel zo zijn dan heb ik ze niet vervangen
dan benzine op de kleppen.
is de benzine in enkele ogenblikken weg reviseer de kop dan ook maar.
als het langzaam verdamt is hij goed.
Kun je ook iets duidelijker zijn? Bedoel je van die gelagerde veerschotels? Wat voor invloed hebben die op de carterdruk?
rustig opbouwen kwa werk
Heb ik wel gedaan, maar jij hebt het over de zittingen.
PatrickZ over iets onder de veren, en dat is toch een stukkie van de zittingen af
eerste wat je dan het makkelijkst kunt doen.
en dan geheel.
het carterontluchtingspiijpje hangt toch op het kleppendeksel, dus wel
. een pittige 3 cylinder is die 1630-1640 serie. ook makkelijk op te voeren naar 90 pk
wel gotere verstuivers tips gebruiken anders gaat het met je brandstof pomp mis
1640 een 3 cilinder?
@Snaky Bill Een 1640 is nog altijd een 4 cilinder.
maar toen ik de trekker voor het eerst starte was de carterdruk minder dan nu na ongeveer 3 draai uren