CVT NH T7000
In december werd bekend dat New Holland de nieuwe traploze T7000-serie op de Sima zal introduceren. Hier alvast enkele foto's van New Hollands eigen bediening van de cvt. boerderij.nl/1068925/Mechanisatie/…
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
ga eerst is ervaring opdoen pekelderboer
en als ik het zo zie is de roodwitte versie beter als de blauwe, vooral het minimale toerental instellen is belangrijk, maar ontbreekt.
erg jammer, en ik dacht eigenlijk dat cnh meer uit elkaar ging, maar daart blijkt nog niks van
nu nog kijken of het in de praktijk goed werkt..
weet nie wak hier van moet vinden, armleuning is beetje hetzelfde als de steyr versie, alleen zit hier het spul meer verspreid.
en zoals redpower zegt; dr is op deze manier nog niet veel van te merken (de verschille)
dit zal best werken want het principe is goed
hoe verzin je het....
maar ge hebt gelijk dat er veel aan de chauffeur,het gewicht en de banden ligt
die ging op de achterwielen en gewoon door
amai zeg, wat een taal
die hendel is echt niet nageaapt van fendt.
en een vario is in de mais ook goed als ge er mee kunt rijden zoals ford8630power zegt
en tuurlijk klopt het wat ford8630power zegt die denkt tenminste na wat die zegt.
@fendtfarmer de hakselaar kwam op een gegeven moment niet meer verder als de cvt en 856
met een schakeltrekker kom je in het land neit zo ver als met een vario!!!
ik moest grond rijden, met een beco 260, het was een droog lang met 50 meter nat, en daana weer droog. je schakelde op met de trekker (1455) en dan had je volle snelheid, en ging je het gat in, dan trok hij het niet meer, en moest je terug schakelen, maar zodra je de koppeling in trapte stond je stil, en wou je weer aanrijden stond ie simpelweg te slippen.
toen ging het echt niet meer, en de cvx die ook mee reed vloog er met 14 kmph doorheen....
later de 1455 omgeruild voor een fendt 716, en die ging er ook doorheen, puur omdat je op snelheid kan blijven gaan,m en niet hoeft te stoppen.
en dat fendt langer doorgaat ben ik het niet mee eens, als je lege trekkers hebt iig, fendt is heel licht voor zn pk, dus grote wagen lichte trekker, = snel vast
Krijg je Fendt 936 CVT..
en je kan een trekker makkelijker zwaarder maken als dat je hem ligter moet maken dus dat is gewoon het geval dat je er geen of niet genoeg front en wielgewichten aan hebt.
trekker in de mais want daar begin je zimpel weg niks mee
en gewcihten kun je ook niet overal aanhangen, als je voor en achtrer niks kund, opzij kun je ze al niet kwijt bij een fendt, dan moet je ze dus wel in de wielen hangen, maar dat valt ook niet mee
geen gewichten nodig in de neus daar zorgt de carrier voor
ik heb mais gereden met de 14, draaicirkel is erg groot, en toch reed ik overal prima doorheen, kwestie van stuurmanskunst he!
maar iig, ik vind en blijf vinden dat fendt erg licht gebouwd is, nu komt er een 820 en die weegt ik meen 7000 kg, 400 meer als een 716, en ik zeg je, LEVENSgevaarlijk voor een kipper van 26 ton.
teminste ik word niet vrolijk als de trekker loskomt van de grond als je een bult van 10 meter op rijd vol
en trouwens, een beco 260 gaat 26 ton op.
we hebben een maxxim en een giant.
pas had ik er 28 ton puin op, maar dat is gewoonweg te gevaarlijk
maar met puin kan je zoiezo ook sneller mee rijden
@ marthijn dan mag die t7550 wel geen nh zijn, maar die van de test van een boerderij was een T6040 en die was ook heel erg zuinig dus....
----
ik zeg toch ook niet dat een nh zou zuipe?