International 844-s

Waar op te letten bij een 844-s met +- 10000 draaiuren op de teller.

bv, hoe lang kan zo'n trekker nog zonder al te veel problemen mee.

Deel dit topic

Reacties

fendtinterfan
Waar is hij voor gebruikt en waar word hij voor gebruikt??
Bart844
Onze inter heeft er al +- 12000 op de klok
interpowerrr
Ligt helemaal aan de staat van onderhoud, een goed!!! onderhouden trekker met 15.000uur heb je minder kosten aan als een slecht onderhouden trekker met 5.000uur. en het werk wat je ermee gaat doen voor de voerwagen en schudder/hark of voor de ploeg/zodebemester.
fendtjuh
Idd wat wil je ermee gaan doen?

Als 3e trekker kan het vaak nog een tijd mee!

Moet je ff zoeken in de topics waar je mop moet letten, ik had ook zo'n topic, 'waar op letten bij aankoop fendt 105'! Moet je die ff opzoeken!
interman
Tja, idd, meestal etzelfde he 😛 onderdruk, geluiden, versnellingbak. ff in 4 gooie en poot op de rem, dan koppeling oplatekomen, zodat je de weet of koppelingsplaten nog goed zijn (hij moet direct afslaan). olie aan carterpijp. trekkracht, in 2 mag die wel door de rem heen trekken. hoe die remt, inters en remmen is nie altijd alles. overigelekkage`s, alle functionaliteiten. rook uit de pijp.
Kosak
En als t over een comfort 2000 gaat even kijken naar het randje onder de zijraampjes daar zijn ze meestal rot en of het dak niet rot is. kun je vaak nog wel es wat van de prijs aflulle.

verder ff kijken of ie niet te veel lekt tussen de versnellingsbak en de achterbrug en of de stuurcilinder niet lek is.
johnd-ts
IHC-MM, ik zou er vooral op letten of het spul ook olie lekt door de keeringen heen, wij begrijpen mekaar wel.. 😃
vossie
Ff peilstokkie eruit en kijken of hij erg sputterd of dampt en ff carterdruk aan de ontluchting voelen en overigens even olie aan peilstok chekken of het niet dun is (kan gasolie bij in zitten) en of het niet wit is
Kosak
Mijn 8 was lekdicht zei die kuthommel... bleek bij thuiskomst gewoon geen hydrauliek en versnellingbak olie op te zitte 😞
interman
Ohja, das ook klote, wat der niet in zit kan der ook niet uitkomen he.
en dop van radiateur ff afhalen als ie loopt, als et water sputtert komt der luch omhoog ofzo, is ook niet goed, ik weet alleen niet meer wat 😛
ROBERTIHC
@IHC MM de uren tellers zijn vaak onbetrouwbaar,

toen ik bij mijn 844-s ging kijke was er niemand, hebbe we gewoon gestart en dat ging heel goed, en het geluidje van de motor 'prachtig en wat een trekkracht dat die motor heeft, toen was ik verkocht...
ROBERTIHC
Jooow @snaky bill, bedankt voor je reactie hé 😉
Joa heb ik ook last van met de 633, maar die is dan wel echt warm 😛
ROBERTIHC
Nou, ik heb er nu dus een andere dop op gedaan en gister hele tijd stront gereden, maar er is geen druppel koelvloeistof gemorst 😃
Machineman
@ RobertIHC...zat er dan uberhaupt nog wel wat in?????
ROBERTIHC
Heel grappig herr machineman 😛 😃
Machineman
Dank u danku...ik geloof dat ik met mijn grappen wel op tv kan.. 😉
ROBERTIHC
Gehaha 😛

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
19
DEELNEMERS
11
WEERGAVES
0