Illustratie van:

International 644 - opvoeren brandstofpomp

Hoe kan ik een bosch brandstof pomp op mijn inter 644 meer brandstof laten leveren

Deel dit topic

Reacties

jelle algera
AAn de uitknop zit ook een schroefje kun je eventueel
Een beetje in draaien.
diknbrinks
@jelle algera

dat heb ik al gedaan maar dat is geen wereld van verschil
EP_MWM_power
@ jelle

idd het heveltje op de brandstofpomp om de motor te stoppen een paar tandjes naar voren zettn wel op passen dit heeft meer effect als schroef verstellen. En goed onthouden hoeveel tandjes je verzet
diknbrinks
@EP_MWM_power
bedankt

ik zal d'r vanavond is naar kijken
wvdh
Een turbo er op dan krijg je meer vermogen
boerekebart
De motortoeren hoger afstellen door middel van de gaskabel in te korten. Ga je meer pk's mee halen dan met hem een beetje op te schroeven 😉
1046
Geen tandjes naar voren zetten , maar naar achteren, , dan kan et hendeltje weer verder naar voren
1046
Maar zoveel meer peekaas krijg je er nie mee , tis maar een 644je en geen 1455
tiemessen
1455ppff haha
ErDee
En er was ook iets met dat je maar 200 toeren maximaal meer mocht geven ongeveer, vanwege de balancer in de motor die dan uit mekaar kan vliegen? geloof ik?
1046
@ErDee

dan had ik allang 2 motoren uit elkaar moete hebbe
ricklankman
Die van ons maakt 2800/2900 gaat best
monteurtje
@1046

he marco die 1046 van jou (een 6 cilinder) heeft geen balance assen in het carter dit is alleen bij een 4 cilinder het geval.
De balance assen kunnen op 2 manieren zijn opgebouwd,
de ene kan loden proppen erin hebben die er heeeeeel soms uitlopen waardoor er onbalans ontstaat, de andere versie heeft gewoon massief gietijzeren balans assen en daar gebeurt haadt nooit iets mee.
Hoog toeren kan tot op zekere hoogte niet echt kwaad, ik heb weleens gehoord dat de ih motoren gebouwd zijn op 3000 toeren maar daarboven vinden ze niet echt fijn.
de mijne staat op +/- 2700 toeren en daar kan ie heel oud mee worden.
case inter kracht
Je kan het stop hendeltje los maken wel onhouden hoe die stont en dan 3a 4 tantjes verzeten tegen de klok in maar als je hem te ver zet gaat hij niet meer uit en als veel te ver ben dan stat de weer op uit hij maar je moet dan ook het stagetje van de gashendel op de pomp wat verstellen anders loop tie veel te veel toeren en schrik niet van de rook wat der uit en 4 cylinder kan komen sucses
diknbrinks
@case inter kracht

bedankt zal 'm vant weekend is even de werkplaats in jagen

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 644 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
15
DEELNEMERS
11
WEERGAVES
30