International 644 - opvoeren brandstofpomp
Hoe kan ik een bosch brandstof pomp op mijn inter 644 meer brandstof laten leveren
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 644 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Een beetje in draaien.
dat heb ik al gedaan maar dat is geen wereld van verschil
idd het heveltje op de brandstofpomp om de motor te stoppen een paar tandjes naar voren zettn wel op passen dit heeft meer effect als schroef verstellen. En goed onthouden hoeveel tandjes je verzet
bedankt
ik zal d'r vanavond is naar kijken
dan had ik allang 2 motoren uit elkaar moete hebbe
he marco die 1046 van jou (een 6 cilinder) heeft geen balance assen in het carter dit is alleen bij een 4 cilinder het geval.
De balance assen kunnen op 2 manieren zijn opgebouwd,
de ene kan loden proppen erin hebben die er heeeeeel soms uitlopen waardoor er onbalans ontstaat, de andere versie heeft gewoon massief gietijzeren balans assen en daar gebeurt haadt nooit iets mee.
Hoog toeren kan tot op zekere hoogte niet echt kwaad, ik heb weleens gehoord dat de ih motoren gebouwd zijn op 3000 toeren maar daarboven vinden ze niet echt fijn.
de mijne staat op +/- 2700 toeren en daar kan ie heel oud mee worden.
bedankt zal 'm vant weekend is even de werkplaats in jagen