International 1046 - Brandstofpomp op graden zetten
Ik heb gehoord dat als je de pomp vroeger zet de trekker langer aanhoud maar hoe vroeg mag ik hem maximaal zetten( hoeveel graden)
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 1046 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
+1
je hebt pb
als ik het goed voorheb staan die rond de 16°
maar als je hem vervroegd bestaat de kans dat hij heel slecht ga starten
das bullshit , ik heb zeker wel 4 graden vroeger en start als een tierelier
Bij 'vroeger zetten' wordt de kans op slecht starten idd zeer groot.
Die van mij stond op 25 graden, maar die kreeg ook veel meer brandstof
wat voor pomp had jij er op zitte????????
Daarna heb ik een 1455 pomp gehad op 20 graden,
Daarna een bosch a-pomp die 550cc gaf , die stond op 25
ik denk dat de topicstarter een standaard pomp heb , net als ik
mischien wel wat voor de topicstarter een originele 1046pomp met 1246 plunjer en een lekker stijve regelateur dr in....
En als je geen turbo hebt , zet hem dan zo vroeg mogelijk.
heb je ook wel eens getest met orginele pomp en turbo?, wat zal je dan halen?, keer 150 pk zo`n beetje?, als je er tenminste geschikte turbo bij hebt..
1246 844-s heeft het over een 1046 (6cilinder zonder turbo).
die kunnen met een nieuwer model Bosh pomp(ve) er wel 125 pk uit krijgen.
een 1246 (6cil turbo) kun je standaard makkelijk op 150 krijgen daar hoef je weinig voor te doen.
voor zover ik weet heeft hij een 1046 turbo.. hij zegt toch ik haalde 109.2 met orginele pomp. en heeft hij nu een andere pomp en turbo. maar ik was benieuwt wat hij zou hebben gehaald met orginele pomp die 109 levert, en dan mét turbo.
want.... dan weet ik ook zo`n beetje wat ik dan waarschijnlijk zo`n beetje aan pks zou krijgen als ik turbo zou monteren.
als het zo is dat hij een 1046 heeft gehad, en deze heeft ingeruild voor een 1246 dan mijn excuses.
125pk is dat pto of motor?, als dat pto is dan is dat ook wel het allermeeste en is motor ook echt goed fris of niet?.
maar die 1046 waar ik het over had geeft het aan de pto, is wel geheel gereviseerden aangepaste verstuivers en orginele pomp van een 1255xl
wat is er zoveel anders aan die aangepaste verstuivers?, net ff slagje groter?
nou martijn je heb helemaal gelijk. ik heb toen met die originele pomp en dat turbo opbouwsetje 2 seizoenen gereden geloof ik. en ik haalde net geen of net wel 130pk, nu met dit lieve pompje ga ik net iets verder haha
zoals hierboven beschreven
vergelijkbare afstelling maar dan met t goeie pompie
Jullie rijden wel hard in welke versnelling rij jij met turbo en zonder op een zandbaan
is het afhangelijk welke klasse. maar ik kan 4 hoog in de 5.5 t op een zand baan dat is +-16km/uur. denk van ruben het misschien wel aan kan. onze trekker zijn ongeveer het zelfde
5,5ton pomp dicht 2hoog of 3laag pomp open 3laag 3 hoog
5,5ton zand 4laag pomp open, 4hoog heb ik 1x gereden op de stoute cross met klein wagentje op zand