Illustratie van:

International 844 - Olie in koelvloeistof .denk Koppakking of zitten er nog andere afdichtigenn

Deze inter 844 heeft OLIE in het Koelsysteem ,denk zelf van Cilinderkoppakking of zitten er nog andere afdichtingen in de Cilinderkop die dit kunnen ver oorzaken . Heb geen druk op het koelsysteem . Motor loopt verder ook goed. Heeft 10000 uur gedraaid . is het ook aan te raden om er ook een paar drijfstang lagers in te zetten en of krukaslagers ??
Motor is nog nooit los geweest.
Denk dat koppakking bij oliekanaal verrot is.
Graag jullie mening.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
groet

Deel dit topic

Reacties

Sanderford
Kunnen ook de o ringen om je cilinderbussen zijn, bij mij waren de cilinderbussen aan de buitenkant ingevreten waardoor de o ring niet meer afsloot. Dan loopt de koelvloeistof langs de bus je Carter in
KeesStorm
@Sanderford bij is het net anders om . Olie in het koelsysteem. IN de motorolie zit geen koelvloeistof
+1
Sanderford
@KeesStorm dan verwacht ik eerder de koppakking/cilinderkop. Bij die o ringen verwacht ik echt water bij de olie.
MaxxuM4ever
@Sanderford dat heeft onze 423 nu. Wel zonde want de motor is verder nog als nieuw van binnen.
Sanderford
@MaxxuM4ever ja daar baalde ik toen ook van, m’n bussen en zuigers waren bijna als nieuw van binnen, maar pech alles in de schrootbak
stephan-inter
Kans is vrij groot ja.
Cilinderkop er af halen en deze laten afpersen. Eventueel nieuwe verstuiverbussen er in laten zetten.
KeesStorm
@stephan-inter af persen moet in ieder geval. kan altijd nog scheur in de kop zitten.
kan hij bij die bussen in de kop olie lekken??
stephan-inter
@KeesStorm het komt wel eens voor. Maar volgens mij dan koelvloeistof naar de zuigers toe. Maar je zal de eerste niet zijn....
KeesStorm
@stephan-inter we trekken hem uit elkaar zit ook nog tik in motor. dan weet ik meer
KeesStorm
Carter er onderweg gehaald drijfstanglager 3 cilinder heeft mee gedraai in de rondte krukas meer dan 1,5 mm dunner dan andere krukwangen . volgens mij is die niet meer te redden .zal een andere moeten hebben wie heeft er nog een goede. of nieuwe ?of goed adress.nu moet de kop er nog af voor ander plobleem olie in het water
stephan-inter
@KeesStorm
Kop moet er sowieso af om de zuigers er uit te halen.
Of je moet een compleet ander blok gaan monteren.
+1
KeesStorm
@stephan-inter compleet motorblok met alles nieuw er in gekocht.
bij Ruud van Baas . gr
stephan-inter
@KeesStorm ah ja dat is een bekende met inter onderdelen

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 844 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
13
DEELNEMERS
4
WEERGAVES
0