Weet iemand waar ze deze brandstof pomp nog kunnen reviseren? en wat het ongeveer kost
groetjes
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 644 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
maar zou er niemand meer een revisie setje hebben liggen?
of dat zegge ze om een nieuwe aan je te slijten
als je er nou geen verstand van hebt hou dan lekker je mond...
de gasstang (zoals jij dat noemt) verbuigen heeft echt geen zin hoor om hem meer brandstof te geven. dat doe je namelijk door de hevel van de stopkabel iets te verstellen.
Bij een Bosch dienst kunnen ze de "C" pompen prima repareren, Let wel op als het hoge druk deel slecht is kost het meer als 1000 euro. De oude "B" pompen van de 624 zijn niet meer te repareren.
Dit wil vooral bij de bosch lijnpompen nog wel eens het geval zijn, als een verstuiverleiding warmer wordt als anderen tijdens het werk kun je er zeker van zijn dat het klepje lek is.
buchli.nl/
als ze het hier ook niet kunnen? Heb ik nog wel een adres voor je. moet je mij maar even een pb doen.
Maar mag je zeggen dat de 44 serie over het algemeen wat minder start vergeleken met andere series?
wat is het verschil dan tussen een motor van een 44 serie of andere serie's???
motoren met dezelfde inhoud zijn allemaal hetzelfde qua opbouw.
724 744 745 hebben bijvoorbeeld allen dezelfde motoren.