Illustratie van:

International 644 - brandstof pomp

Weet iemand waar ze deze brandstof pomp nog kunnen reviseren? en wat het ongeveer kost

groetjes

Deel dit topic

Reacties

Axle Rose
Van Dommelen Wanroy.
Schluterfan
Mij hebben ze in der tijd wijsgemaakt dat er geen onderdelen meer te krijgen waren voor die pomp. De onze start hierdoor enorm slecht in de winter. De trekker is toen binnen geweest ervoor, maar ze konden ons niet helpen... Achteraf heb ik nog 644's geweten die het zelfde probleem hadden en waarvan het antwoord was dat de pomp niet te repareren was.
interiscool
Ja de mijne start ook slecht, zelfs met de weer. alleen als je hem gloeit of de koude start gebruikt.

maar zou er niemand meer een revisie setje hebben liggen?
1046
@Schluterfan

of dat zegge ze om een nieuwe aan je te slijten
chiel waayer
Ja slecht starten die dingen we hebben er ook een 3 uur gloeien en dan doet hij het maar dan moet je er een andere startmotor op zetten is zo afgelopen of waar de stelschroef zit waar stang van gas ook aan zit iets naar achter buigen of af slijpen zodat hij meer brandstofkrijgt
lemelerveld23
Ja onze 644 is ook helemeel gereviseerd, maar hij start zeer goed koud,warm altijd starten lopen
monteurtje
@chiel waayer

als je er nou geen verstand van hebt hou dan lekker je mond...
de gasstang (zoals jij dat noemt) verbuigen heeft echt geen zin hoor om hem meer brandstof te geven. dat doe je namelijk door de hevel van de stopkabel iets te verstellen.
interiscool
Startmoter is nog goed, en moter is gereviseerd
moarten
Je zult kunnen kijken of na laten kijken of de vervroeging van de pomp nog wel werkt, als de regelaar vast zit of niet goed werkt kan het ook zijn dat hij slecht wil starten.
monteurtje
Of de pers ontlast klepjes nakijken (dat zijn de nippeltjes waar je je verstuiverleiding op schroefd bij de pomp. als deze open blijven staan zal ie ook slecht aanslaan.
redeagle14
@interiscool

Bij een Bosch dienst kunnen ze de "C" pompen prima repareren, Let wel op als het hoge druk deel slecht is kost het meer als 1000 euro. De oude "B" pompen van de 624 zijn niet meer te repareren.
Jahn
Reviseren van brandstofpompen is zowiezo dure hobby, maarja je moet wel als hij slecht is.
radium45
@monteurtje

Dit wil vooral bij de bosch lijnpompen nog wel eens het geval zijn, als een verstuiverleiding warmer wordt als anderen tijdens het werk kun je er zeker van zijn dat het klepje lek is.
radium45
@interiscool

buchli.nl/

als ze het hier ook niet kunnen? Heb ik nog wel een adres voor je. moet je mij maar even een pb doen.
IHC-power
Alle pompen van International zijn sowieso te reviseren! Doe ze maar naar Frans Van Poppel in Duisel. Die heeft de pomp van onze 439, 514 en 553 ook nagekeken en gereviseerd. Als die man het niet kan, kan niemand het!
Corne S
Die met de schuine verstuiverleidingen wordt inderdaad wat moeilijker.

Maar mag je zeggen dat de 44 serie over het algemeen wat minder start vergeleken met andere series?
monteurtje
@Corne S

wat is het verschil dan tussen een motor van een 44 serie of andere serie's???
motoren met dezelfde inhoud zijn allemaal hetzelfde qua opbouw.
724 744 745 hebben bijvoorbeeld allen dezelfde motoren.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 644 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
17
DEELNEMERS
13
WEERGAVES
8