Hallo,
Ik sta op het punt een CASE MAXXUM 5150 te kopen.
Trekker heeft 5500 uur en is voorzien van een frontlift.
Ziet er zeer net en verzorgd uit.
Waat moet ik op letten bij de aanschaf van deze trekker, wat zijn de zwakke punten van dit type?
Wat zijn jullie ervaringen met dit type?
Welke is de geschatte waarde van deze trekker?
Alvast bedankt voor jullie reakties.
Mvg
Johan
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International Maxxum 5150 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
hebben wij een x gehad met een 5140 twee week ging het goed, en toen voor een rotonde wou ie niks meer, niet remmen, struren of vooruit achteruit.
heeft bijna een maand bij de dealer gestaan, ze konden het niet vinden, en toen naar een dealer in duitsland geweest om te vragen wat het kon zijn en die zei het was de oliepomp
en toen rechtdoor over de rotonde?
Ja is ook een stuk korter
maar goed af gekomen dan
door de snelheid kon ik (met moeite ) nog net genoeg sturen, maar wel aan de andere kant over de stoepranden heen de weg weer op, zekers geluk gehad, ik was ook nog maar 15 dus als er iets was geweest dan was het direct weer bingo met de verzekering enzo.
ja idd, maar dan had vaders gereden denk? en als jij verwondingen had zou ik zeggen dat je meereed toen het gebeurd oid, anders kost het een hoop geld
Wat wij hebben gehad in al die tijd en deze trekkers is volgende
veer gebroken in brandstof pomp gevollig dat hij schommelde in toeren en daardoor rot rijde op de weg.
Differentieel bouten los gelopen waren de eerste types.
Powershift as gebroken was ook oude type as niet goed afgedraaid.
Koppeling die abrupt oppakte was een veertje wat gebroken was boven op de achterbrug.
En schakelaars van de powershift.
Koppakking lek
Uitlaat demper die gescheurt
En de demper tussen motor en achterbrug kapot als gevolg dat deze ging slippen.
Geen goede ontluchting op de achterbrug gevollig bak werd teheet en gooide zichzelf op neutraal.
Schakelaars van de hef op spatbord kapot door vocht gevollig hef op storing.
btw frontlift is dat fronthef of een voorlader. Dat laatste zou ik niet doen aangezien hij te weinig olie heeft voor een voorlader.
Verder vind ik zijn koeling aan de krappe kant
en dat hadden wij ook, volgens mij hoort dat ook niet zo
Geen goede ontluchting op de achterbrug gevollig bak werd teheet en gooide zichzelf op neutraal.
Schakelaars van de hef op spatbord kapot door vocht gevollig hef op storing.
tja nu je t zegt, komt me wel bekent voor idd!