Hallo,
Ik heb banden van michelin R38 /65/650 het zijn tublessen ,maar nu heb ik in een band een klein lekje wat niet te vinden is , nu wou ik vragen of als ik een binnenband erin zet tot hij nog soepel rijdt .
en moet ik dan bij ze allebij een binnenband in zetten of niet?
Vriendelijke groeten
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 1055 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
is niks voor trekkertrek want als je band iets door slipt door de velg is de binnenband kapot
verklaar???????????
Trekt ie de ventiel eraf.
Het ventiel kan ervanaf scheuren.
drm en moet tubless gaat dat natuurlijk niet
ik rij trekkertrek ja , dus is een binneband steken geen optie?
ik rij al jaren met binnenbanden (ook op 0,3 bar) maar heb nergens last van. het zou misschien eens een keer kunnen gebeuren maar dat komt niet veel voor.
Je zou in dat geval je buitenband ook kunnen laten plakken aan de velg dan is de kans op doordraaien echt nihil.
maar het 100 pk maakt het is niet zo heelveel
Zie je wel inter-powers he.
denk ook tot dat het beste is zolang het geen kwaad kan bij trekkertrek ofzo
slippen ze dan nog kun je ze altijd nog vastschroeven zoals bij de grotere mannen van de trekkertrek haha
Voordeel van binnenband, als hij zachtjes afloopt, kun je hem fatsoenlijk oppompen (alleen het gat zoeken is heel lastig). Pas nog een vrachtwagenband op een velg proberen te krijgen tubeless, maar valt tegen om er lucht in te krijgen (zijn ook wel weer truukjes voor).
wij bedoelen hier het slippen van de velg in de band en niet de slip van de band op de grond
mypartspartner.nl/shop/action/…
we pompen ze hier standaard al 2,5 bar op
oja die 5 bar doe je met belasting, dus als de band nog aan de trekker zit.
hooo hooo, alleen als je wilt weten waar het gat zit he
komt der meer druk op te staan waardoor je de belletjes beter ziet, normaal staan ze hier op 2 tot 2,5 bar.
Ik hoop echt dat je van mij aanneemt dat je dat nooit meer moet doen om wat voor reden dan ook. Bij 2,5 bar zie je het lek ook wel. Heb ik nog een vraag waarom rijden jullie met zo'n hoge bandenspanning?
wij rijden hier met een bar of 2, af en toe 2,5 maar dat is meer met transport enz.
trelleborg
Hier boven heb je de kans dat ie knapt.
En gefeliciteerd als je er bij staat
dan laten we het wel doen bij euromaster hoor, mooi in de kooi, maar het kwam er eigenlijk op neer dat je hem gewoon wat harder op moet pompen zodat je de belletjes beter ziet
mijn ouwe banden zitten erop gelijmt zoals genoemd door monteurtje en dat werkt ook perfect...
dat werkt idd heel erg goed, maar velen zijn bang dat je ze er dan nooit meer fatsoenlijk vanaf krijgt maar dat is echt geen probleem.