Hallo.
Wij hebben een 6475 op proef om te kijken wat we nou gaan kopen een 6475 of een 6465,
De 6475= 160 pk
De 6465= 140 pk
(We hebben het idee dat de 6465 veel beter uit zijn pks komt en ook feller is dan de 6475)
De 6475 heeft hiervoor vermoedelijk met een maaiarm gedraaid zijn we achter gekomen dus van deze zien we sowieso af. Hier na heeft hij voor een dieplader gestaan. Zo is hij ook in onderhoud gekomen bij ons mechanisatie bedrijf.
De 6465 is nieuw verkocht door ons mechanisatie bedrijf en ook altijd in onderhoud bij hun geweest. Deze heeft gelopen bij een boer die we ook kennen en waarvan we weten dat hij er goed mee om is gegaan.
Even afwijkend van welke trekker we kopen.
Ik ben nu het bemesten met de 6475 alleen is hij niet vooruit te branden de tank is een duport 12.5 kuub met een 6.8m duport bemester ik heb het ventiel van de bemester bijna dicht staan staan denk ongeveer op 15% de bemester staat ook op het lichts hij loopt er bijna overheen. Ik bemest nu in de 3e versnelling met 8km per uur ,zo komt er 28/29 kuub op als ik in de 4e versnelling wil bemesten kan ik hem niet op de juiste snelheid brengen. Wat kan ik hier aan doen of heb ik het maar te doen met deze snelheid.(btw de aftakas draait 400 toeren anders klopt de gift niet meer)
Gr. Marc steffens
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Massey Ferguson 6475 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Zal niet de eerste keer zijn bij een T3 Perkins.
En, doe er bij beide trekker 15 a 20 pk af dan klopt het beter, er ligt nog geen sisu motor in!
Bij deze trekkers is het sws beter om eerst de brandstofpomp te laten lopen en dan pas door te starten dan starten ze zo. Lukt het dan alsnog niet, 99% kans dat de injectoren op zijn.
Als hij nog niet van jullie is dan laat je ze hem toch eerst testen voordat je wellicht gaat kopen?
Je dealer is toch echt je eerste aanspreekpunt bij zoiets.
Hoorde laatst een John Deere monteur zeggen dat injectoren bij 7-8000 uur normaalste zaak is... valt 9300 uur reuze mee.
Gerekend bij NH op mijn werk vindt ik het netjes geprijsd, kan een reparatie nog wel uit.
Zijn de tier2 varianten dan wel feller?
Waarom niet naar deze gekeken? Zit een fh op en heeft minder uren dan die andere 75