De lagerschelpen bevestiging van drijfstang 2de cilinder is stukgedraaid : reden gaatje van oliesmering dichtgeslipt door metaalvijlsel van lagerschelpen.
Waarop dien ik te letten bij het vervangen van deze lagers ( in welke handel kan ik deze bestellen?)
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de David Brown 990 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
Die heeft heel veel van zulk soort dingen misschien moet u daar eens kijken
Groet lourens
Dat het smeergaatje is dicht geslipt is het gevolg van slechte smering waardoor het lager is heet gelopen waarschijnlijk zijn de andere lagers ook ingelopen door olie te kort. Beste is alle lagers van de krukas controleren en lagerschalen vervangen. Laat een motoren revisie bedrijf de conditie van de krukas controleren.
In ieder geval krukas laten nameten, zal zeer waarschijnlijk slijpen worden en overmaatse lagers erin. I