Illustratie van:

International 644 - Over zetten op mijn naam

Hallo,
Ik heb een vraag ik ben van (belgie)
Mojn nonkel heefd een international 644 nu krijg ik die van hem maar nu is mijn vraag als ik die op mijn naam laat zetten moet ik dan ermee naar de keuring want dat hebben we nooit gedaan vroeger dat ik weet hoe zit dat juist en kan ik hem op mijn naam laten zetten ben nu 17 namelijk
Als iemand weet hoe het zit laat het even weten bedankt alvast.

Deel dit topic

Reacties

+1
YaMaGa
Je gaat er inderdaad mee naar de keuring moeten indien je hem op jouw naam wilt. Volgens mij kan je enkel van vader op zoon zonder naar de keuring te moeten.
dylan-vd644
@YaMaGa a oke zo zit dat en op welke punten letten ze dan meestal
YaMaGa
@dylan-vd644 wat vanalles, verlichting, voorasspeling remmerij, staat van de banden zo die dingen
dylan-vd644
@YaMaGa en kan ik hem al op mijn naam laten zetten want ben nog maar 17
+1
YaMaGa
@dylan-vd644 ik denk van wel aangezien je een landbouwtrekker mag besturen vanaf 16 j met een g rijbewijs... dat ga ja dan wel moeten hebben denk ik zo
dylan-vd644
@YaMaGa moet hij dan niemeer naar de keuring al ie op mijn nonkel zijn naam blijft staan ?
+1
erik9831
@dylan-vd644 zoals YaMaGa zegt, kan het zonder keuring enkel van eigenaar naar kinderen, in rechtstreekse lijn dus. Anders hetzelfde als bij verkoop...

Wanneer je hem op jouw nonkel zijn naam laat staan, moet je inderdaad niet naar de keuring. Wel best melden aan de verzekering dat jij er ook mee rond rijdt.
+1
@inspecteurfendt die heeft hier mss een antwoord op.
Heeft ook eigen trekken op jonge leeftijd.
inspecteurfendt
Hij zal idd nog eens gekeurd moeten worden. De verzekering van mijn trekkers heeft tot nu toe op naam van mijn moeder gestaan omdat de verzekering hem op mijn naam niet wou verzekeren wegens te jong. Moesten ze het al willen doen zou de prijs ook veel hoger liggen. Wel laten beschrijven dat jij er ook mee gaat rijden. Veel succes
SAMBAS
Even naar keuring bellen en vragen wat de juiste oplossing is.ze helpen je graag verder.Mensen zijn soms boos op personeel van de keuring maar zij zorgen dat je veilig de baan op kan.
valtra1
Misschien interessant om eens bij een verzekering te informeren hoe je de tractor kan verzekeren. Vroeger moest je voor een tractor met alle papieren ( ook aankoopbewijs ) naar de keuring voor een administratieve keuring, dan kreeg je een document waarmee je een plaat kon aanvragen en dan kon je nadien nog eens naar de keuring voor de technische controle ( dan diende deze ook al verzekerd te zijn omdat er zo mee over de baan werd gereden).
cyrus-van-gelder
Je komt van België zei je? Ik weet niet of je daar nog woont. Ik heb geen idee hoe het in België geregeld is. Misschien hetzelfde als in Nederland. Dat zou je zeggen met die Europese wetgeving. Europa is dan zogezegd 1 , maar soms toch echt mooi niet. Daar zo ik ook maar goed naar informeren dan

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 644 en hebben de trefwoorden olie , motor , startproblemen en zwarte rook geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
12
DEELNEMERS
8
WEERGAVES
0