Hoi,
Hoe kan ik de spelling op de vooras bij het wiel er uit te krijgen ? Bussen vervangen?
Alle reacties zijn welkom.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 743 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
Bij de 624 weet ik het niet meer, maar bij de 633 ook de busjes op lengte afgezaagd. Of ik het verkeerde nummer had of onderdeel zelf verkeerd had, weet ik niet meer.
Gewoon even naar de oude busjes kijken qua lengte. In het fusee zit een vernauwing. Verder ga je ze niet krijgen. Even een zoekrandje aan de bussen maken, kan ook helpen.
Het lijkt spannender dan het is!
Ik ga er binnenkort naar kijken.
Ik heb de stuurstang eraf, nu gaat de as nog niet naar beneden door een blokje: zie foto, is dit een soort wigje? Hoe krijg ik deze eruit?
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
Ik kan de speling niet voelen, maar ik zou ze niet klakkeloos vervangen.
Bovendien is het niet de hoeveelheid werk om ze over een aantal jaar alsnog te moeten vervangen. Ik denk dat ik het bij het lager en de stofring zou houden.
Ik ben nu bezig met de fussee waar de druk lager weg is.
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
Hoeveel newton moet ik de moer vastdraaien, ( zie foto) zodat hij niet losraakt tijdens het rijden.
(klik om te vergroten)
Bij 12:46 zegt hij 120 newton zou dit kunnen kloppen ? ik zie er een reactie onder dat filmpje dat iemand zegt dat volgens het werkplaatshandboek 170 newton is.
Even een update.
Ik heb de bussen en de druklagers vervagen. Hij rijd en stuurt goed en heeft geen spelling
Bedankt