Case International 1056 XL - 4 w d probleem
Na een kapotte spoel gehad te hebben zijn de problemen met de 4wd begonnen.
Nieuwe spoel deze is gemodificeerd. niet meer een uit een geheel gegoten blokje meer maar een losse kern en een losse spoel.
Deze was te zwak en kon hem niet overwinnen als de 4wd uit moest.
Nu met een nieuwe spoel die sterker is overwint hij wel.
Maar sinds kort wilde de 4wd er niet meer op/aan.
Uitelkaar gehaad en het huisje iets opgeschuurd met waterproof fijn schuurpapier waar de schuif inzit ( hier zat een braampje aan )
Weer gemonteerd maar nu als de olie warm is de 4wd eral op als de tractor zachtjes rijd, onder de 1400 toeren zogezegd.
Als ik hem juist aan wil hebben duurt dit nu een paar seconden voor reactie.
Het lijkt erop of hij nu opeens lek heeft maar ik kan dit niet geloven. Nu weer uitelkaar gehaald maar het schuifje gaat soepel. Zonder speling natuurlijk.
In december druk gemeten deze was 16/17 bar.
Wel voor het opschuren.
Heeft iemand hier ervaring mee? of de perfecte oplossing zodat ik er weer van op aan kan.
Alvast bedankt!!
Groet Hans
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 1056 XL en hebben de trefwoorden druk en 4wd geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
En de olie op temperatuur
Zuiger veren in de koppeling gaan ook wel eens lekken.
Maar eerst meten