Fiat 880 - Opgebouwde lijnpomp geeft teveel mazout
Ik heb dus een fiat 880 waar een lijnpomp opgebouwd zit maar deze komt zeer traag af in toeren kwa timing kan het mss een beetje de oorzaak zijn dat deze nog niet 100% staat hoe ze moet.
Maar ook zit ik met het probleem dit is een injectie pomp van een fiat 850 met knop voor koud starten.
Maar ik denk dat deze inwendig blijft plakken maar weet niet hoe ik dit kan verhelpen, als ook zou ik graag de pomp zelf kunnen bij regelen dat deze niet maximaal debiet staat direct en dat deze fijner af te stelle is van wege opgebouwde turbo en het meeste uit te halen
Al vast bedankt
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Fiat 880 en hebben de trefwoorden fiat , turbo , pomp , starten , mazout , toeren , lijnpomp en koud geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
Enige oplossing is de pomp demonteren en naar een revisiebedrijf brengen.
Neem niet aan dat bij een fiat 880 al automatische olie verversing op zit.
Tap eens af wat er op zit.
En doe er eens nieuwe olie op.
En kijk waar dat blijft