Eisen keuren oude international tractor
Wat zijn de eisen voor de keuring van de RDW voor een international 844 uit 1976,? Zit daar nog verschil in omdat het een oldtimer is qua remlichten enzovoorts. Ik ben bang dat ik heel veel aan een trekker moet gaan verbouwen om hem door de keuring te krijgen. Ik heb wel eens een auto op kenteken laten zetten maar daar werd hij van binnen en buiten bekeken. Gaat dit met een tractor net zo?
Groetjes Jef
Deel dit topic
Lees ook
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Hebben de trefwoorden trekker , oldtimer , tractor , kenteken , auto , international 844 , keuring , verbouwen , remlichten en rdw geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Verlichting en remmen Zullen moeten werken.
Ik weet niet hoe streng ze zijn qua droogte scheuren voor de banden.
En speling op stuur inrichting en droogte scheuren hoezen van de stuurkogels.
Daar kan je ze misschien over bellen?
apk-handboek.rdw.nl/landbouwvoertuigen/
Inderdaad moet hij overal redelijk netjes zijn wat banden, spellingen etc. Verlichting moet werken, al zijn bij oudere remlichten bijv. nog helemaaal niet verplicht.
Spelingen op stuurkogel, fusee en wiellagers mogen niet veel zijn, bij twijfel meten ze of die binnen marge valt.