Illustratie van:
11

International 844 S - Tankmeter werkt verkeerd om

Hallo,
Iemand heeft mijn tankmeter vervangen. Echter nu is de persoon in kwestie on vindt baar geworden.
Maar nu zakt mijn brandstof niveau als ik de tank vul. Op de meter zakt hij dan alleen de tank gaat wel voller.
Wat is hier een oplossing in?

Met vriendelijke Fires

Deel dit topic

Reacties

+4
Ik zou eerst de overige topics weghalen.
Ik heb wel biertjes gedronken maar.zo erg dubbel.zir ik volgens mij ook niet 😉 ik zal er morgen eens over nadenken maar volgens mij de massa verkeerd om aangesloten
+1
@wilbertkw Ik vroeg me al af hoeveel tankmeters er op die trekker zitten...
Er kan ook een verkeerde vlotter in de tank zitten. Er loopt 1 draad van de vlotter naar je klokje. Als je die loshaalt en de trekker staat op contact waar staat dan je meter? Op vol of leeg?
Dan weet je wat de vlotter moet doen.
Vervolgens kan je dit ook weer meten. Of de weerstand oploopt bij vol of bij leeg.
@Fires er zijn vdo en jaeger klokken en die werken net andersom. Klok en vlotter moeten wel van hetzelfde merk zijn.
Een vlotter monteer je vaak met een bajonet sluiting.
Dus degene die hem vervangen heeft kan de vlotter naar voren geplaats hebben terwijl die naar achter zou moeten zitten
@Fendt926Driver deze zitten vanaf de achterkant in de tank gestoken en met bouten vast.
Dit moet ik allemaal even bekijken. Ik heb het nog niet los gehad. Hij staat hier ook niet aan huis. Dit kan nog even worden voor ik daar kom. Ik kom hierop terug.
Hallo,

Ik ben even gaan kijken. Er zit op de vlotter maar 1 draad. Deze zit boven op de tank. (onder het Daschboard. Ik heb een VDO klok. weet iemand welke meter ik dan moet hebben? een onderdeel nummer zou zeer welkom zijn.

Alvast een grote dank.

Met vriendelijke groet,

Fires
@Fires op de vlotter staat ook een merk.
Hallo,
Dit kan ik nog niet zien. Daar zit het dashboard nog overheen. En hij heeft hem na de montage nog voorzien van een nieuwe laag verf. Dus ik kan het zo niet zien. Ik moet eerst het dashboard er uit halen. En dan het plaatwerk wat om de tank zit er af. Dan kan ik er bij. Aan de motor zijde zit de retourleiding.

Groetjes Fires
Zelfde probleem heb ik afgelopen week ook gehad. door plaatsen van verkeerde merk vlotter werkt de meter andersom. op de verkeerde vlotter (jaeger) zaten 2 aansluitingen, 1 schakeldraad en 1 massa draad. bij de vdo zat alleen een aansluiting voor schakeldraad. ik heb hem kunnen vervangen door alleen het dashboard los te halen, hierdoor kun je hem er net tussendoor uit pakken.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 844 S en hebben de trefwoorden tank , international 844 , vervangen , brandstof en International geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
11
DEELNEMERS
7
WEERGAVES
0